reduktor

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

reduktor

Post autor: maki » 24 wrz 2007, 23:42

co sie bedzie dzialo jesli zmontowal bym reduktor do 100 KM, przy mocy silnika 150 KM??

pozdrawiam

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 665
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

reduktor

Post autor: Lewutek » 25 wrz 2007, 8:15

CZE...

Będzie Ci doskwierał brak wydajności reduktora...np. przy wyprzedzaniu... tzn. niemożność osiągnięcia określonych obrotów (np.4000obr/min)...to tak jak byś chciał w dzisiejszych czasach jeździć małym fiatem i ścigać się z "wyścigóFkami"... kup odpowiednio wydajny parownik i ciesz się normalną ekspoloatacją
Buraczany Wóz, "ف"opel, "ف"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

reduktor

Post autor: maki » 25 wrz 2007, 16:53

mam odpowiedni, a pytnie zadalem z ciekwosci :D

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”