Lybry - Tuning

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: hmmm...

Post autor: Taz » 29 wrz 2007, 0:04

"trigojunior" pisze:
"Duch-Dziadka" pisze:...taka wersje lybry z silnikiem 3.0 biturbo Limit Edition :D .... :D

to popieram. powinna być wypuszczona jakaś MOCNA wersja Lybry. Tak jak AR 156 2.5 V6 ( jaka jednostka jest najmocniejsza w Lybrze???)
2.0 20V 155KM z kappy (no chyba że jest jakiś mocniejszy diesel)
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Tuning Lybry

Post autor: Nat » 29 wrz 2007, 3:55

"BJK" pisze:No ogólnie popieram poprzedników, że kolor maski i wlewu paliwa bo bani. A tak ogólnie to nieźle zrobione autko. Jak tylko mi starczy finansów to zobaczycie, że da się stuningować Lybrę ;) 8)
Da się, da, tylko po co ? ;)
"Taz" pisze:2.0 20V 155KM z kappy (no chyba że jest jakiś mocniejszy diesel)
Dokładniej to 154 KM.

2,4 JTD po zmianach konstrucyjnych ma 150 KM.

Przydałaby się turbinka do 2,0 20V oj przydała ;)

i 220 KM : ok2 : :D
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

trigojunior
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1025
Rejestracja: 29 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Ciechanów woj. mazowieckie

Tuning Lybry

Post autor: trigojunior » 29 wrz 2007, 10:12

"Nat" pisze:2,4 JTD po zmianach konstrucyjnych ma 150 KM.

Przydałaby się turbinka do 2,0 20V oj przydała ;)

i 220 KM : ok2 : :D
dokładnie, my mamy 2,4 JTD 150 konne.
Uważam jednak że powinny być zastosowane silniki benzynowe TURBO (było by cudownie)
Była:
Lancia Delta II 1,6 16V
Lancia Lybra Intensa 2,4JTD
Jaguar X-Type 2,0D
Jest:
BMW E90 318i

mariusz76

Tuning Lybry

Post autor: mariusz76 » 29 wrz 2007, 13:05

Tylko że z takim silnikiem to tylko napęd 4x4 lub RWD.

Awatar użytkownika
BJK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa (wcześniej Piła, Szczecin, Londyn)
Kontakt:

Tuning Lybry

Post autor: BJK » 29 wrz 2007, 22:21

"Nat" pisze:
"BJK" pisze:No ogólnie popieram poprzedników, że kolor maski i wlewu paliwa bo bani. A tak ogólnie to nieźle zrobione autko. Jak tylko mi starczy finansów to zobaczycie, że da się stuningować Lybrę ;) 8)
Da się, da, tylko po co ? ;)
Po co?? Żeby mieć ładne, jeszcze bardziej indywidualne autko. Są ludzie dla których to jest najważniejsze, a których nie stać na Veyrona ;)

Poza tym tuning też może być pasją, a Lancia ma ogólnie przydomek "nietuningowalnego" auta...

Awatar użytkownika
maki
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 333
Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: RZESZÓW

Tuning Lybry

Post autor: maki » 29 wrz 2007, 23:38

jesli chodzi o "kolor" maski i wlewu, to tworca projektu chcial zastosowac owe czesci wykonane z wlokien weglowych, popularnie zzwanych: karbonem... a ze one wygladaja ciekawie same w sobie, to rzadko sie je maluje na kolor nadwozia... ogolnie projekt przeasdzony, na swoim przykladzie wiem ze to co oryginalne jest, prawie, zawsze najlepsze

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”