Kappa - układ chłodzenia silnika

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Kappa - układ chłodzenia silnika

Post autor: romo » 16 wrz 2005, 22:48

Torell kieruje te pytanko przede wszystkim do Ciebie a moze jeszcze ktos to przerabial.jak pisale 2 dni wczesniej mialem awarie i musialem wymienic plyn w ukladzie.poradzil mi jeden mechanior aby odktecic korek w gornrj czesci chlodnicy i lac plyn az sie przeleje,zrobilem tak/oczywiscie uchwyt sie urwal/pozniej znalazlem na wezu przed nagrzewnica zaslepke i odkrecilem/oczywiscie tez sie urwala ale zastapilem ja sruba/i efekt jest taki ze chlodnica gora jest zimna,gorny waz goracy,powrot ten cieki tez goracy,wiec cos chyba nie tak???zglupialem kompletnie.chlodnica gora zimna a dolem goraca.
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Kappa - układ chłodzenia silnika

Post autor: Tomasz » 16 wrz 2005, 23:23

Dzieje się tak dlatego że masz zapowietrzony układ chłodzenia
Obrazek

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Kappa - układ chłodzenia silnika

Post autor: romo » 17 wrz 2005, 0:53

"Tomasz" pisze:Dzieje się tak dlatego że masz zapowietrzony układ chłodzenia
tomek to akurat wiem od poczatku ale poradzcie jak to odp[owietrzyc.w innych autach nie bylo takiego problemu lales plyn i po wyscigach a co z ukladem kappy?? :?: :?:
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Kappa - układ chłodzenia silnika

Post autor: Tomasz » 17 wrz 2005, 13:01

Jedynym chyba wyjściem jest odkręcić korek na chłodnicy lub wężu ale później musisz dobrze je uszczelnić
Obrazek

Anonymous

Kappa - układ chłodzenia silnika

Post autor: Anonymous » 25 wrz 2005, 20:23

Witam
Odpowietrzenie powinno być na węży niedaleko zbironczka płynu wspomagania, ake jeszcze w komorze silnika. Wąż idzie do nadrzewnicy do kabiny.
Pozdrowienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”