Kappa - układ chłodzenia silnika
Kappa - układ chłodzenia silnika
Torell kieruje te pytanko przede wszystkim do Ciebie a moze jeszcze ktos to przerabial.jak pisale 2 dni wczesniej mialem awarie i musialem wymienic plyn w ukladzie.poradzil mi jeden mechanior aby odktecic korek w gornrj czesci chlodnicy i lac plyn az sie przeleje,zrobilem tak/oczywiscie uchwyt sie urwal/pozniej znalazlem na wezu przed nagrzewnica zaslepke i odkrecilem/oczywiscie tez sie urwala ale zastapilem ja sruba/i efekt jest taki ze chlodnica gora jest zimna,gorny waz goracy,powrot ten cieki tez goracy,wiec cos chyba nie tak???zglupialem kompletnie.chlodnica gora zimna a dolem goraca.
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Kappa - układ chłodzenia silnika
tomek to akurat wiem od poczatku ale poradzcie jak to odp[owietrzyc.w innych autach nie bylo takiego problemu lales plyn i po wyscigach a co z ukladem kappy??"Tomasz" pisze:Dzieje się tak dlatego że masz zapowietrzony układ chłodzenia


Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Kappa - układ chłodzenia silnika
Jedynym chyba wyjściem jest odkręcić korek na chłodnicy lub wężu ale później musisz dobrze je uszczelnić
Kappa - układ chłodzenia silnika
Witam
Odpowietrzenie powinno być na węży niedaleko zbironczka płynu wspomagania, ake jeszcze w komorze silnika. Wąż idzie do nadrzewnicy do kabiny.
Pozdrowienia
Odpowietrzenie powinno być na węży niedaleko zbironczka płynu wspomagania, ake jeszcze w komorze silnika. Wąż idzie do nadrzewnicy do kabiny.
Pozdrowienia