Witam jestem nowy

ale razu spodobał mi sie ten klub
lancia polska
Chciałem powiedzieć że zakochałem się w mojej
LYbrze bez pamieci wzięło się to
stąd ze gdy miałem lat 12 widziałem
LYbrę w salonie we Włoszech i to w sedanie powiedziałem sobie ze kiedyś taka będę miał no mam jest super ale ma kilka wad autko ma lat 17 wiec ma swoje zużyte części fotele były z niebieskiej alcantary poniszczone wiec wymieniłem na welurowe grafitowe z kombi kolor pojazdu był srebrny wiec zmieniłem na metaliczny grafitowy teraz mi się podoba ale z biegiem czasu kilka części pojazdu zaczęło szwankować wszyscy mówią weź sprzedaj na złom i
w ogóle zgadnijcie jaka moja odpowiedz zawsze brzmi sam się sprzedaj na złom i koniec tematu.
nie od chodząc od tematu
wiem ze temat już był ale nic tam się nie dowiedziałem
mam problem ze wskaźnikiem paliwa w pewnej chwili wskaźnik oszalał na pełnym baku bo autko mam w gazie
pokazywał rezerwę (świeciła się lampka na pełnym baku) wskaźnik latał jak oszalały w gorę i w
dÓł i tak przez kilka dni aż się ustatkował i pokazuje mi teraz od ponad połowy pusty bak ale rezerwa się zapala prawidłowo jak zostaje zasięg około 50 km
po wyłączeniu auta wskaźnik opada na
dÓł za to jak jest zatankowany na fula to mam ponad
pÓłtora baku na wskazniku
1 i tu moje pytanie co to moze byc
2 czy pływak z
diesla pasuje do benzyny
3 jak odkręcić pływak
Paweł Kawa
silnik 1.8
grafitowy metalik SW