Stag300 + integrale :D

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Stag300 + integrale :D

Post autor: viruskill » 07 lut 2008, 21:44

Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem :D i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide. [/quote]
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Re: Stag300 + integrale :D

Post autor: GrzesiekK » 07 lut 2008, 23:10

"viruskill" pisze:Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem :D i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Podaj jaki masz reduktor, wtryski, średnice dyszy wtryskiwacza i ciśnienie gazu to Ci pomogę, akurat STAGa mam opanowanego porządnie ;]


Możesz śmiało atakować mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.

pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Stag300 + integrale :D

Post autor: viruskill » 08 lut 2008, 7:31

zavoli zeta s
rail 3 ohm
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Stag300 + integrale :D

Post autor: GrzesiekK » 08 lut 2008, 15:00

"viruskill" pisze:zavoli zeta s
rail 3 ohm
Reduktor OK, wtryski do śmietnika, nie nadają się do tego silnika, za mało wydajne ...
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

Awatar użytkownika
NOWY84
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Bydgoszcz

Stag300 + integrale :D

Post autor: NOWY84 » 27 mar 2008, 16:25

I jak eksploatacja Stag'a 300 w Integrale?Chętnie dowiedziałbym się jak Ci się sprawuje ta instalacja w 2.0 Turbo? Jak możesz Opisz jak dotąd...pozdr
---------------------------------------

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Stag300 + integrale :D

Post autor: viruskill » 27 mar 2008, 20:17

Witam duzo problemow bylo a wszystko ze spadkami cisnienia gazu i wydluzaniem czasow wtrysku zmienilem wszystko na 8 mm rozwiercilem elektrozawor w butli, filtr gazu cieklego ale i tak idzie na zmiane na sam filterek bo one sa wydajniejsze i teraz jest ok przyznam po malej regulacji z kuzynem auto chodzi mi mozna powiedziec ze lepiej niz na pb zwlaszcza u dolu ale gaz trzeba dokladnie wyregulowac we wszystkich partiach obrotow i obciazen gdyz nieda sie normalnie go ustawic jak inne auta przez zebranie map pb i lpg :/ a szkoda tylko poprzez sonbde czasy wtryskow pb i lpg.

Generalnie polecam koszt ok 1300 zl bo tyle dalem i jeden wieczor montazu :)
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Stag300 + integrale :D

Post autor: Łukasz » 27 mar 2008, 20:21

czyli rozumiem, ze zeta s daje wystarczajace cinienie??
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Stag300 + integrale :D

Post autor: viruskill » 27 mar 2008, 20:26

zeta s tak i niema z nia problemu wiecej problemow jest z listwa wtryskow bo to totalna porazka i dziadostwo RAIL 3 Ohm :/ jak zrobie silniczek to te pseldo wtryski ida do kosza. cisnienei pod obciazneiem spada z 1.28 do 1 czyli ok.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Stag300 + integrale :D

Post autor: Łukasz » 28 mar 2008, 20:54

45km z cylindra +RAIL 3 Ohm = ty to sie dopiero nameczyles z tym autem.
Magic jet, palni jet-dadza rade i sa w przystepnej cenie :wink:
ps: na allegro koles okazyjnie sprzedaje nowe magicy za 200zl
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
viruskill
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 335
Rejestracja: 15 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: niebocko

Stag300 + integrale :D

Post autor: viruskill » 28 mar 2008, 21:47

Nameczylem sie nieziemsko jakos to jezdzi narazie brak funduszy na magic jet szkole musze oplacic :) ubezpieczenie przeglad :/ i mam w planach wymiane pierscieni, i zrobienie glowicy w lanci wiec wtryskiwacze musza chwilke poczekac ale napewno zmienie bo te to tragedia mam je rozwiercone do 3 mm teoretycznie powinny dac rade ja mam jedynie 180 KM a maja dac 60x4= 240 KM tyle maja dac przy takim rozwierceniu. Ale teoria jest daleka od rzeczywistosci :) Te wtryski to byla pomylka mojego zycia pokierowalem sie rada znajomego :/ bo twierdzi ze u niego w integralce super chodza niewiem niejezdzilem.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska :D
STAG 300
661315659

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Stag300 + integrale :D

Post autor: Wolek » 30 kwie 2008, 12:02

Może któryś z was powie mi co w Rialach jest za słabe. Osiągi mojego auta sa takie:

Pb 95: 7 do 100, 18 do 160km/h
LPG: 8 do 100, 20 do 160km/h

Także chyba problem leży w kwestii ustawienia a przede wszystkim sprawnego układu wtryskowego benzyny :!:

Poza tym ustawienie gazu przy wtryskach typu Peak and Hold, z których STAG nie czyta mapy paliwowej nie jest łatwe. Wszystko trzeba stroić z ręki i poświęcić na to kilka dobrych godzin. Jeśli ktoś ma jakies wątpliwości to mogę podesłać przyspieszenia mojego auta na gazie i na paliwie. Wymiana wtrysków nic nie da jeśli nie umie się ustawić sekwencji :roll:
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

LukaszN
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław (bez Besancon :))

Re: Stag300 + integrale :D

Post autor: LukaszN » 06 maja 2008, 14:30

"GrzesiekK" pisze:
"viruskill" pisze:Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem :D i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Podaj jaki masz reduktor, wtryski, średnice dyszy wtryskiwacza i ciśnienie gazu to Ci pomogę, akurat STAGa mam opanowanego porządnie ;]


Możesz śmiało atakować mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.

pzdr. Grzesiek
A pomoglbys ze STAG300 w Kappie 2.0T 20V? moze jakas modyfikacja mapy? Parametry instalacji podam pozniej..
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0

GrzesiekK
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Stag300 + integrale :D

Post autor: GrzesiekK » 06 maja 2008, 20:03

"Wolek" pisze:Może któryś z was powie mi co w Rialach jest za słabe.
Wsadź sobie w wydech szerokopasmówkę i zmierz AFR przy pełnym bucie na PB i LPG na Railu i będziesz wiedział co im do szczęścia brakuje ...
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.

Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....

Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000

FORUM LPG KME STAG ZENIT

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Stag300 + integrale :D

Post autor: Wolek » 08 maja 2008, 15:48

Nie ma problemu :) Jednak nie zapominaj, że jak by LPG nie było ustawione to zawsze będzie grzało głowice bardziej niż Pb, szczególnie w silniku turbo i zawsze będzie wyższa temperatura spalin. Także do dawania "ognia" słuzy benzyna, a LPG służy do jeżdżenia. Ns zwykłej sondzie (3-żyłowej) mieszanka na pełnym bucie jest cał czas na bogatym, także, nie sądzę, żeby po wpięciu szerokopasmówki coś się zmieniło. Natomiast EGT na gazie to chyba nie muszę się powtarzać... Pomijam to, że w czy jak w czym, ale w samochodzie turbodoładowanym baaardzo odczuwalne są jakiekolwiek spadki mieszanki.
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Stag300 + integrale :D

Post autor: Łukasz » 08 maja 2008, 17:23

Pan Marek Gryko(Pomoc techniczna AC) jest innego zadania odnosnie temp. spalin na obu paliwach
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”