
Stag300 + integrale :D
Stag300 + integrale :D
Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalem
i teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide. [/quote]

DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Re: Stag300 + integrale :D
Podaj jaki masz reduktor, wtryski, średnice dyszy wtryskiwacza i ciśnienie gazu to Ci pomogę, akurat STAGa mam opanowanego porządnie ;]"viruskill" pisze:Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalemi teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Możesz śmiało atakować mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.
pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Stag300 + integrale :D
zavoli zeta s
rail 3 ohm
rail 3 ohm
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Stag300 + integrale :D
Reduktor OK, wtryski do śmietnika, nie nadają się do tego silnika, za mało wydajne ..."viruskill" pisze:zavoli zeta s
rail 3 ohm
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Stag300 + integrale :D
I jak eksploatacja Stag'a 300 w Integrale?Chętnie dowiedziałbym się jak Ci się sprawuje ta instalacja w 2.0 Turbo? Jak możesz Opisz jak dotąd...pozdr
---------------------------------------
Stag300 + integrale :D
Witam duzo problemow bylo a wszystko ze spadkami cisnienia gazu i wydluzaniem czasow wtrysku zmienilem wszystko na 8 mm rozwiercilem elektrozawor w butli, filtr gazu cieklego ale i tak idzie na zmiane na sam filterek bo one sa wydajniejsze i teraz jest ok przyznam po malej regulacji z kuzynem auto chodzi mi mozna powiedziec ze lepiej niz na pb zwlaszcza u dolu ale gaz trzeba dokladnie wyregulowac we wszystkich partiach obrotow i obciazen gdyz nieda sie normalnie go ustawic jak inne auta przez zebranie map pb i lpg :/ a szkoda tylko poprzez sonbde czasy wtryskow pb i lpg.
Generalnie polecam koszt ok 1300 zl bo tyle dalem i jeden wieczor montazu
Generalnie polecam koszt ok 1300 zl bo tyle dalem i jeden wieczor montazu

DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659
Stag300 + integrale :D
czyli rozumiem, ze zeta s daje wystarczajace cinienie??
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Stag300 + integrale :D
zeta s tak i niema z nia problemu wiecej problemow jest z listwa wtryskow bo to totalna porazka i dziadostwo RAIL 3 Ohm :/ jak zrobie silniczek to te pseldo wtryski ida do kosza. cisnienei pod obciazneiem spada z 1.28 do 1 czyli ok.
DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659
Stag300 + integrale :D
45km z cylindra +RAIL 3 Ohm = ty to sie dopiero nameczyles z tym autem.
Magic jet, palni jet-dadza rade i sa w przystepnej cenie
ps: na allegro koles okazyjnie sprzedaje nowe magicy za 200zl
Magic jet, palni jet-dadza rade i sa w przystepnej cenie

ps: na allegro koles okazyjnie sprzedaje nowe magicy za 200zl
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Stag300 + integrale :D
Nameczylem sie nieziemsko jakos to jezdzi narazie brak funduszy na magic jet szkole musze oplacic
ubezpieczenie przeglad :/ i mam w planach wymiane pierscieni, i zrobienie glowicy w lanci wiec wtryskiwacze musza chwilke poczekac ale napewno zmienie bo te to tragedia mam je rozwiercone do 3 mm teoretycznie powinny dac rade ja mam jedynie 180 KM a maja dac 60x4= 240 KM tyle maja dac przy takim rozwierceniu. Ale teoria jest daleka od rzeczywistosci
Te wtryski to byla pomylka mojego zycia pokierowalem sie rada znajomego :/ bo twierdzi ze u niego w integralce super chodza niewiem niejezdzilem.


DEDRA INTEGRALE
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska
STAG 300
661315659
rok 1992, skóra, przebieg 200 tys
180 pajacyków pod maska

STAG 300
661315659
Stag300 + integrale :D
Może któryś z was powie mi co w Rialach jest za słabe. Osiągi mojego auta sa takie:
Pb 95: 7 do 100, 18 do 160km/h
LPG: 8 do 100, 20 do 160km/h
Także chyba problem leży w kwestii ustawienia a przede wszystkim sprawnego układu wtryskowego benzyny
Poza tym ustawienie gazu przy wtryskach typu Peak and Hold, z których STAG nie czyta mapy paliwowej nie jest łatwe. Wszystko trzeba stroić z ręki i poświęcić na to kilka dobrych godzin. Jeśli ktoś ma jakies wątpliwości to mogę podesłać przyspieszenia mojego auta na gazie i na paliwie. Wymiana wtrysków nic nie da jeśli nie umie się ustawić sekwencji
Pb 95: 7 do 100, 18 do 160km/h
LPG: 8 do 100, 20 do 160km/h
Także chyba problem leży w kwestii ustawienia a przede wszystkim sprawnego układu wtryskowego benzyny

Poza tym ustawienie gazu przy wtryskach typu Peak and Hold, z których STAG nie czyta mapy paliwowej nie jest łatwe. Wszystko trzeba stroić z ręki i poświęcić na to kilka dobrych godzin. Jeśli ktoś ma jakies wątpliwości to mogę podesłać przyspieszenia mojego auta na gazie i na paliwie. Wymiana wtrysków nic nie da jeśli nie umie się ustawić sekwencji

Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Re: Stag300 + integrale :D
A pomoglbys ze STAG300 w Kappie 2.0T 20V? moze jakas modyfikacja mapy? Parametry instalacji podam pozniej.."GrzesiekK" pisze:Podaj jaki masz reduktor, wtryski, średnice dyszy wtryskiwacza i ciśnienie gazu to Ci pomogę, akurat STAGa mam opanowanego porządnie ;]"viruskill" pisze:Witam zalozylem stag 300 na integralki i kabelek polutowalemi teraz pytanko jak stwozyc dobrze mape wtryskowa gazu ?? czym sie kierowac jakie sugestie macie narazie zrobilem tak tylko zeby pracowal i sonda lambda miala sinusoide.
Możesz śmiało atakować mnie na GG,lub w razie problemów zapraszam na forum z mojego podpisu.
pzdr. Grzesiek
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Stag300 + integrale :D
Wsadź sobie w wydech szerokopasmówkę i zmierz AFR przy pełnym bucie na PB i LPG na Railu i będziesz wiedział co im do szczęścia brakuje ..."Wolek" pisze:Może któryś z was powie mi co w Rialach jest za słabe.
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Stag300 + integrale :D
Nie ma problemu
Jednak nie zapominaj, że jak by LPG nie było ustawione to zawsze będzie grzało głowice bardziej niż Pb, szczególnie w silniku turbo i zawsze będzie wyższa temperatura spalin. Także do dawania "ognia" słuzy benzyna, a LPG służy do jeżdżenia. Ns zwykłej sondzie (3-żyłowej) mieszanka na pełnym bucie jest cał czas na bogatym, także, nie sądzę, żeby po wpięciu szerokopasmówki coś się zmieniło. Natomiast EGT na gazie to chyba nie muszę się powtarzać... Pomijam to, że w czy jak w czym, ale w samochodzie turbodoładowanym baaardzo odczuwalne są jakiekolwiek spadki mieszanki.

Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2
Stag300 + integrale :D
Pan Marek Gryko(Pomoc techniczna AC) jest innego zadania odnosnie temp. spalin na obu paliwach
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps