Kappa - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Awatar użytkownika
slawsur
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 71
Rejestracja: 22 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Kappa - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: slawsur » 10 lis 2007, 16:59

Witam
Mam problem z ciągle mrugającą diodą nad infocenter. Problem pojawił sie jakiś czas temu Pewnego dnia po prostu podczas jazdy zauważyłem że ta dioda zaczęła szybko migać. Po zagaszeniu auta dioda zaczyna mrugać normalnie, czyli wolno i chyba sygnalizuje immobilajzer w stanie gotowości. Po odpaleniu zaczyna znowu szybko migać a powinna w ogóle zgasnąć. Auto nie daje oznak żadnej usterki. Sprawdzałem też poprzez autodiagnozę ( -00- ) CHEK też OK Próbowałem reset kompa poprzez odpięcie aku ale nic. Ostatnio przeglądałem komunikaty w SERWICE i zauważyłem że w kilku miejscach jest 0km Może to jest przyczyna ?? Ale jak te wskazania zresetować nie jadąc do serwisu ( bo po co kase wydawać jak to może nie to będzie) Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem owej usterki to proszę o pomoc
Lancia K 2.4 20V 98r. 180kkm

dudekken

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: dudekken » 11 lis 2007, 0:59

Proponuję wybrać sie do fachowca i podpiąć bryczkę pod kompa.

Boorek

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: Boorek » 11 lis 2007, 12:22

witam! u mnie cały czas dioda mruga mniej więcej co sekunde nawet jak auto jest odpalone, ale nie powoduje to żadnych problemów wiec aj to tak zostawiłem, dioda ta jest od immobilaizera. Jeśli chodzi o 0kmw service to autko sie upomina o wymiany np. oleju czy filtró gdzies na forum niedawno bylo opisane co oznaczają poszczególne komunikaty, skasować je można poprzez naciskanie przycisku do zmiany godziny przy włączonym trybie service. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
slawsur
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 71
Rejestracja: 22 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Białystok

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: slawsur » 16 lis 2007, 8:30

no niestety po zresetowaniu ustawień serwice dioda nie przestała mrugać Wizyta w serwisie chyba nieunikniona
Lancia K 2.4 20V 98r. 180kkm

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: Cossi86 » 18 lut 2008, 20:51

Witam !!
Ja mam trochę inny problem, mianowicie u mnie dioda od immo pali się cały czas. tzn po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon miga, po odpaleniu auta pali się cały czas.
Jest to dość męczące zwłaszcza w nocy :/
Lancia Kappa 2.4 T.DS

mike_d
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 740
Rejestracja: 10 kwie 2007, 0:00

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: mike_d » 18 lut 2008, 23:13

Hmmm. U mnie dioda miga tylko przy wylaczonym silniku i wylaczonej stacyjce. Ewentualnie jak wam sie nie chce zajmowac przyczyna to proponuje ja wylaczyc. Wystarczy wyciagnoc nawiew na "twarz" w nim jest zamontowana lampka.

LukaszN
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław (bez Besancon :))

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: LukaszN » 19 lut 2008, 16:47

w normalnych przypadkach dioda informuje o zbyt niskim napieciu w instalacji elektrycznej... bez podpiecia samochodu pod koputer sie nie obedzie..
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0

tommi
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 30 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Kołobrzeg

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: tommi » 19 lut 2008, 22:26

u mnie ta dioda zgasła jakis czas temu i sie nie pali ani jak chodzi ani jak jest zgaszony i nie wiem o co chodzi

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

KAPPA - ciągle mrugająca dioda nad infocenter

Post autor: Cossi86 » 19 lut 2008, 22:47

Doszedłem już że połączone są jakieś kabelki przy stacyjce od immo. Co ciekawe auto nie powinno odpalać, a śmiga jak ta lala.
Widać we Włoszech wiedzą co i jak połączyć :)
Lancia Kappa 2.4 T.DS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”