Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

goro79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Lubsko/Lubuskie

Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

Post autor: goro79 » 09 mar 2008, 21:32

Wracjąc do tematu silnik działa jak dla mnie na 5 z malutkim minusem. Pozostał problem wycieraczek okazało się że nie ma wogóle przekaźnika czasowego sterującego pracą przerywana oraz tylną wycieraczką. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie jaki symbol jest tego przekaźnika? Lub może ktoś ma taki na sprzedasz?Według mnie jest przekaźnik na samej górze po prawej stronie który za to odpowiada. Jaki to jest wie ktoś może?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.

Awatar użytkownika
max
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 25 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Grudziądz

Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

Post autor: max » 13 mar 2008, 7:38

Chyba mam taki "przekaźnik" a w zasadzie elektroniczny sterownik do wycieraczek, został mi jeszcze z czasów Tipo, teraz mam Deltę i po pracy sprawdzę, czy są takie same. Co do pracy wycieraczek, to jeśli go nie ma, to faktycznie nie działa czasówka w przednich, a tylna wcale.

goro79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Lubsko/Lubuskie

Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

Post autor: goro79 » 30 mar 2008, 21:56

Witam . Po rozjeżdżeniu auta dziś sprawdziłem luzy zaworowe i okazało się ,że są trochę za małe i moje pytanie: Gdzie mogę dorwać płytki regulacyjne zaworów? Posiada ktoś jakieś z demontażu?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

Post autor: Bany » 30 mar 2008, 22:05

kup sobie nowe płytki.
starych nie powinno sie zakładać
każdy kto sie zajmuje takimi silnikami ma płytki.

goro79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Lubsko/Lubuskie

Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW

Post autor: goro79 » 30 mar 2008, 22:11

Tylko u mnie w okolicy nikt sie takimi silnikami nie zajmuje.A używane co prawda się wycierają ale jeśli są grubsze zawsze można je zeszlifować.A istnieje możliwość kupna gdzieś przez internet?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”