Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
Wracjąc do tematu silnik działa jak dla mnie na 5 z malutkim minusem. Pozostał problem wycieraczek okazało się że nie ma wogóle przekaźnika czasowego sterującego pracą przerywana oraz tylną wycieraczką. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie jaki symbol jest tego przekaźnika? Lub może ktoś ma taki na sprzedasz?Według mnie jest przekaźnik na samej górze po prawej stronie który za to odpowiada. Jaki to jest wie ktoś może?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.
VW Polo 2f 1.4 94r.
Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
Chyba mam taki "przekaźnik" a w zasadzie elektroniczny sterownik do wycieraczek, został mi jeszcze z czasów Tipo, teraz mam Deltę i po pracy sprawdzę, czy są takie same. Co do pracy wycieraczek, to jeśli go nie ma, to faktycznie nie działa czasówka w przednich, a tylna wcale.
Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
Witam . Po rozjeżdżeniu auta dziś sprawdziłem luzy zaworowe i okazało się ,że są trochę za małe i moje pytanie: Gdzie mogę dorwać płytki regulacyjne zaworów? Posiada ktoś jakieś z demontażu?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.
VW Polo 2f 1.4 94r.
Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
kup sobie nowe płytki.
starych nie powinno sie zakładać
każdy kto sie zajmuje takimi silnikami ma płytki.
starych nie powinno sie zakładać
każdy kto sie zajmuje takimi silnikami ma płytki.
Delta - konsekwencje pękniętego paska rozrządu - 1.6 8v 55kW
Tylko u mnie w okolicy nikt sie takimi silnikami nie zajmuje.A używane co prawda się wycierają ale jeśli są grubsze zawsze można je zeszlifować.A istnieje możliwość kupna gdzieś przez internet?
Delta II 1.6IE 55kw 95r.
VW Polo 2f 1.4 94r.
VW Polo 2f 1.4 94r.