Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
Saleen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 839
Rejestracja: 28 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: / Gliwice /
Kontakt:

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: Saleen » 27 kwie 2008, 8:26

Pozdrawiam, Michał

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: sloneczna » 28 kwie 2008, 20:26

Ech ! Kappa na podłodze Tipo z turbo dieslem 2,1 8O
Ma ktoś taką?
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
strang
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2188
Rejestracja: 24 lip 2006, 0:00
Lokalizacja: Olkusz

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: strang » 28 kwie 2008, 21:40

Platforma podłogowa była ewolucją podwozia Tipo 4
Ścisła współpraca z Fiatem zaowocowała w roku 1984 luksusowym sedanem Thema, który jako projekt Tipo 4 ...
rozwinięcie projektu Themy-nie płyta Tipo.
Strang Delta 1,9td
Obrazek

Awatar użytkownika
Gawlick
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Imię: Barney
Lokalizacja: Wrocław

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: Gawlick » 28 kwie 2008, 22:22

Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD

Obrazek Lybra SW 2.4 JTD 00`
Obrazek Suzuki Swift 1.3 97`
Obrazek Y Elefantino 1.2 16v 02`

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: Nat » 28 kwie 2008, 22:48

"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?
a to co, text z 1 kwietnia? :)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
darkobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1547
Rejestracja: 09 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: darkobo » 28 kwie 2008, 23:01

"Nat" pisze:
"Gawlick" pisze:Hmm HF to skrót od
Skrót pochodził z terminologii rajdowej i oznaczał Horizon Full, czyli na pełnym gazie przez horyzont
?
a to co, text z 1 kwietnia? :)
Nie to tak jak to, że CE to skrót od China Export ;)
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie ;) )

Awatar użytkownika
Gawlick
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 02 maja 2007, 0:00
Imię: Barney
Lokalizacja: Wrocław

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: Gawlick » 29 kwie 2008, 10:05

No trochę kwiatków tam jest, ale to już przykuło moja uwagę całkowicie :) hehehe
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD

Obrazek Lybra SW 2.4 JTD 00`
Obrazek Suzuki Swift 1.3 97`
Obrazek Y Elefantino 1.2 16v 02`

Awatar użytkownika
WojtekZ
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 168
Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: WojtekZ » 29 kwie 2008, 19:25

Dla ścisłości HF to skrót od High Fideliti - wysoka jakość !

Pozdrawiam!
Lancia Delta 1.6 HF Turbo 92r.
NO DRUGS , NO ALCOHOL , ONLY LANCIA
Obrazek

Awatar użytkownika
romlen
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 4372
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Skype: romlen
Imię: Roman
Lokalizacja: Lyski koło Raciborza

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: romlen » 06 maja 2008, 20:33

Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię :)
Tel. 503124557-Orange
Obrazek
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.

Awatar użytkownika
Jarek_Lu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 427
Rejestracja: 05 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: Jarek_Lu » 09 maja 2008, 11:55

"darkobo" pisze: CE to skrót od China Export ;)
No niestety "diabeł tkwi w szczegółach".
Ale że Lancia jako pierwsza produkowała seryjnie V6 to niestety nie wiedziałem.
Generalny dystrybutor własnego czasu.

dawidson

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: dawidson » 23 maja 2008, 7:13

"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:

a wlasnie, i czy Delta II miala kilka kolorow podswietlenia deski?

Awatar użytkownika
INTEGRALE
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 839
Rejestracja: 08 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: INTEGRALE » 23 maja 2008, 12:44

"dawidson" pisze:"Prawdziwa legenda powstała w roku 1984 wraz z pojawieniem się modelu Lancia Delta HF Integrale z 2-litrowy turbodoładowanym silnikiem (133 kW/181 KM). Po zastosowaniu techniki 4-zaworowej moc wzrosła do 147 kW (200 KM), a prędkość maksymalna wynosiła 222 km/h. Konkurencja nie pozostawała jednak z tyłu, tak więc w roku 1985 Lancia przygotowała supersportowy 2-miejscowy pojazd Delta S4 z silnikiem 1759 cm3 (184 kW/250 KM) z podwójnym doładowaniem (volumex i turbo). Silnik umieszczony podłużnie przed tylną osią napędzał wszystkie koła i rozpędzał auto do setki w 6 s, a prędkość maksymalna sięgała 225 km/h."
a to nie bylo przypadkiem na odwrot?
najpierw s4 a pozniej hf integrale? :roll:
Zgadza się, troche poknocony ten opis :wink:
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

dawidson

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: dawidson » 23 maja 2008, 19:54

czy w delcie II wystepowalo podswietlenie deski inne niz zielone?
marzy mi sie biale (takie jak na jednej z fotek). ktos wie czy to mozliwe?

Awatar użytkownika
potas
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 11 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: potas » 28 maja 2008, 23:09

"romlen" pisze:
Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony :)... niestety to tylko blad... a szkoda :D

Awatar użytkownika
romlen
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 4372
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Skype: romlen
Imię: Roman
Lokalizacja: Lyski koło Raciborza

Historia marki Lancia w fotografii (1950-2000)

Post autor: romlen » 29 maja 2008, 0:10

"potas" pisze:
"romlen" pisze:
Najmniejszym modelem w ofercie Lancii został typ Y10 produkowany od roku 1985. Auto o długości zaledwie 339 cm napędzały rzędowe silniki 4-cylindrowe o pojemności 1,0-1,3 l, powstały również wersje Turbo i 4WD z napędem na cztery koła. W sumie wyprodukowano ponad 800 egzemplarzy Y10.
Szczęśliwi posiadacze Y10 :) Toż DeLorean'a więcej zrobiono...
Gdyby tak bylo naprawde to czulbym sie strasznie wyrozniony :)... niestety to tylko blad... a szkoda :D
To tylko błąd. Podany cytat ośmiesza autora strony. Więcej o Lancii Y10 znajdziesz tutaj
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię :)
Tel. 503124557-Orange
Obrazek
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”