Lybra - pasek klinowy

Awatar użytkownika
MGIL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 121
Rejestracja: 10 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Lybra - pasek klinowy

Post autor: MGIL » 27 cze 2008, 11:16

Coraz bardziej zaczyna mnie denerwować to auto...
Dopiero co miałem problemy z czujnikiem wału, teraz znowu.
Tym razem pasek klinowy dał znać.
Wczoraj zaczął bardzo głośno wręcz przeraźriwie piszczeć.
Jak chciałem ruszyć spod bloku przegazowałem... piszczeć przestało, ale przestało tez działać wspomaganie...

Generalnie pasek przestał się kręcić... Jeszcze nie wiem czy się zerwał
czy go coś zablokowało.

Pytanie tylko czy takim autem mogę jechać do mechanika czy raczej brać go na lawetę ?
Lancia Lybra SW 2.4 JTD "Black Mamba"

Awatar użytkownika
PAHO
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 235
Rejestracja: 08 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Oświęcim

Lybra - tym razem klinowy w 2.4JTD

Post autor: PAHO » 27 cze 2008, 12:49

zależy jak dalekko masz do tego mechaniora bo jak sie pasek nie kręci to nie masz ładowania i na akumulatorze daleko nie zajedziesz
Była Kappa 2,4 jtd
jest Audi A6 C5 2.5TDI / ale spoko docelowo THESIS powrót musi być

Awatar użytkownika
emczo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 06 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Lybra - tym razem klinowy w 2.4JTD

Post autor: emczo » 27 cze 2008, 21:02

prawdopodobnie jeden z napinaczy do wymiany.
zależy jaki masz akumulator - ja na pozycyjnych wieczorem przejechałem ok 20 km i był zapas jeszcze na drugie tyle. ale bez wspomagania jeździ się jak ikarusem. spokojnie możesz sobie lawetę darować.
Lybra SW LX 2.4 JTD
fotoblog

Gość

Lybra - tym razem klinowy w 2.4JTD

Post autor: Gość » 29 cze 2008, 22:56

MGIL napisał:
Coraz bardziej zaczyna mnie denerwować to auto...
Dopiero co miałem problemy z czujnikiem wału, teraz znowu.


a kiedy ostanio przegłądałeś autko u mechanika/u mechanika nie u piekarza/ wię nie pi.......... : cenzura : głupot że to auto cie wkurza

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra - tym razem klinowy w 2.4JTD

Post autor: Dudi » 30 cze 2008, 17:44

Ja właśnie doświadczyłem podobnej sprawy tyle że w 1.9 JTD. Zerwał mi się pasek i jakoś 50 km musiałem przejechać bez wspomagania i ładowania aku, ale powyłączałem wszystkie światła, klime i radio i jakoś dałem rade. Pasek już zamówiłem -50pln- no i jutro wymiana...a ten miał jeszcze wytrzymać jakieś 1000-1500 km do następnego przeglądu... :roll: :(
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”