
Niniejszym mam letnie Nokiany 15" do sprzedania, prawie nowe

hmmmm.... udało się kupić oponki, ale kolega nie poczytał instrukcji"kaeres" pisze:4 Fulda Carat Progresso 205/60R15 91H założone.
Mam cichość, nie ściąga na żadną stronę (a tego się obawiałem po czytaniu opinii o nich).
Więcej powiedzieć na razie nie mogę bo jechałem maksymalnie 120km/h, a deszczu jeszcze nie było.
Indeks nośność opony jest tu wazny (chyba 91 jak pamietam), a nie indeks predkosci ... wiadomo, ze producent do auta jadacego ponad 220 nie zaleci indeksu H, bo na autostradach w niemczech nie ma ograniczen predkosci (chyba ze znak jest), ale w polskich warunkach zalozenie opony H, jak inne parametry sa zachowane, nie ma wiekszego znaczenia, chyba ze ktos planuje jezdzic ponad 210."Fugaz" pisze:A jeśli ktoś jeździ tylko 100km/h to znaczy że może założyć opony z indeksem K,L lub M? Lybra i tak nie osiągnie 240km/h, ale przypuszczam, że autor ma coś na myśli pisząc w instrukcji, iż trzeba używać takiego oznaczenia prędkości, pewnie nie robi tego żeby nabijać kasę firmą oponiarskim.
Jeździłem na tych oponach i tez w takim indeksie przedkosci. Na suchym dobra przyczepnosc. Na mokrym bylem zaszokowany ze tak dobrze sobie radzą nawet wpadając w spore przeszkody wodne. Polecam te opony w srodkowym segmencie cenowym."Fugaz" pisze:hmmmm.... udało się kupić oponki, ale kolega nie poczytał instrukcji"kaeres" pisze:4 Fulda Carat Progresso 205/60R15 91H założone.
Mam cichość, nie ściąga na żadną stronę (a tego się obawiałem po czytaniu opinii o nich).
Więcej powiedzieć na razie nie mogę bo jechałem maksymalnie 120km/h, a deszczu jeszcze nie było.tam wyraźnie pisze, że oponki z indeksem V trzeba zakładać, a tu widzę, że poszedłeś po kosztach i kupiłeś H.