
Co to powoduje? Ręczny, kolcki, krzywe tarcze, nieodbijające klocki? I jak tą usterkę usunąć?

Wroci, za kilka tysiecy"Kis79" pisze:heh ,jak kupilem lybre , wracajac nia z niemiec zaczelo mi piszczec z tylu. gdy hamowalem przestawalo, wiec po przyjezdzie wymienilem tylne klocki na TRW i problem ustapil.
narazie zrobilem ponad 7 tys i cicho"kartonik" pisze:Wroci, za kilka tysiecy"Kis79" pisze:heh ,jak kupilem lybre , wracajac nia z niemiec zaczelo mi piszczec z tylu. gdy hamowalem przestawalo, wiec po przyjezdzie wymienilem tylne klocki na TRW i problem ustapil.
Bartek rozwiązałeś może ten problem ?"bartek42" pisze:Podłącze się pod temat, żeby nie zakładać nowego.
U mnie też występują piski, z tym, że przy skręcie w prawo (tylko). Pisk jest podobny do tego, jaki wydają klocki, ale pedał hamulca mam wyciśnięty (nie hamuję w tym momencie). Nie ważne, czy jadę 20km/h czy 60km/h. W zasadzie za każdym razem jest tak samo... skręcam kierownicę w prawo i piszczy delikatnie przerywając (na ułamek sekundy jest cisza). Nie mogę tego zlokalizować. Przy normalnym hamowaniu nic - cisza.
Jakiś pomysł?Sugestia?