Witam,
Przy -17 zaczalem sie zastanawiac nad moja instalacją. Samochod odpala mi bez problemow, ale ma problemy bezposrednio po odpaleniu z utrzymaniem niskich obrotow na PB i czasami gasnie. Problemow tych nie ma, gdy zaraz po zapaleniu przegazuje powyzej 2 tysiecy obrotow - powoduje to u mnie przejscie z zasilania PB na LPG.
Czy przejscie na LPG przy zupełnie zimnej istalacji i obecnych temperaturach (-15) moze zle wplynac na instalacje LPG?
Instalacja LPG a niskie temperatury
Instalacja LPG a niskie temperatury
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czarna
były:
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Pan_Staszek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Krakuf
Instalacja LPG a niskie temperatury
Mogą peknąc membrany w parowniku - zesztywniałe od zimna w wyniku rozprężania się gazu nie są dostatecznie ogrzane przez płyn chłodniczy który ma bardzo niską temperaturę, przy niskich temperaturach nalezy przejechac pewien dystans na benzynie (do zagrzania się silnika) i dopiero przełączyc się na LPG. Oszczędnośc PB będzie pozorna jeżeli będzie trzeba regenerowac lub wymieniac parownik.