jak wiadomo większość Lancii na rynku to odpicowany szrot. Dlaczego, dla nie będących w temacie? Ano proszę zerknąć na linka:

Lista prezentuje wszystkie Lancie Lybra 2,4 JTD z 2001 roku. Proszę spojrzeć na przebiegi i ceny. Jak to możliwe, że najtańsza Lancia u Niemców jest i tak droższa niż najdroższa Lancia w Polsce? Gdzie zarobek handlarza i jego koszty? Ciekawe prawda? No ale nie o tym miał być wątek.
Ponieważ jestem zdecydowany na tą markę i ten model, ponieważ wersji benzynowych jest jak na lekarstwo (mowa o 2.0 20V, 1.8 zbyt kosztowny rozrząd przez wariator), dlatego interesuje się dieslami. Stąd mam pytania:
1. Czy komuś poszły wtryski w silniku 2,4 JTD?
2. Czy komuś padła pompa wtryskowa w silniku 2,4 JTD?
O turbinę nie pytam, bo raczej na pewno są takie osoby. Dlaczego o to pytam? Ponieważ chciałem znaleźć konkretne ceny tych 3 najdroższych części, ile one kosztują w przypadku awarii. Ja znalazłem następujące części:
Pompa wtryskowa to: Bosch 0 445 010 006
Tak czy nie?
Wtryski to: Bosch 0 986 435 001
Tak czy nie?
I jednej rzeczy nie wiem, bo nie mogę znaleźć. Jaka turbina jest w tym silniku? Jakiej firmy i jakie oznaczenie posiada? Czy jest to turbina firmy Garrett (pewnie tak)? Jaki model?
Mając oznaczenia tych części mogę przeszukać sobie wszystkie sklepy. Chciałbym wiedzieć jak to się cenowo przedstawia i czy warto iść w diesla z przekręconym licznikiem i nie wiadomym traktowaniu turbiny.
Przez szukajkę szukałem, ale wszędzie przewija się tylko regeneracja i regeneracja, ale ani modelu, ani oznaczenia ani ceny nówki sztuki. Jeśli jednak gdzieś taka informacja widnieje, to bardzo proszę o linka, za co z góry dziękuję
