
Mam więc pytanie ile mniej wiecej kosztują podzespoły zawieszenia nie pisze jakie bo sie nieznam. Kilka osób pisało ze nie zawsze w ASO jest najdrożej jak ta sprawa ma sie z częściami od zawieszenia
Ochłoń.pms24 pisze:Witam Niestety po trzech miesiącach nierównej walki na tragicznychdrogach w moim mieście zawieszenie Lanci dało za wygraną. Stuka puka na całego.
Mam więc pytanie ile mniej wiecej kosztują podzespoły zawieszenia nie pisze jakie bo sie nieznam. Kilka osób pisało ze nie zawsze w ASO jest najdrożej jak ta sprawa ma sie z częściami od zawieszenia
A to cos chyba masz mechaniora leniwego, bo mi w ASO MOTO SOWA w Saczu powiedziano ze istnieje taka mozliwosc... tzn wymiana samych gum o ile sworzen jest ok.kaeres pisze: Jedyny problem jak Ci się wyrąbały końcówki od wahacza - niestety nie wymienne i wahacz to koszt nawet ponad 200zł/szt (też Codee napisał).
Tak przy okazji - w autosklepie mają odpowiednie gumy do wahaczy Lybry.maydayns pisze:A to cos chyba masz mechaniora leniwego, bo mi w ASO MOTO SOWA w Saczu powiedziano ze istnieje taka mozliwosc... tzn wymiana samych gum o ile sworzen jest ok.kaeres pisze: Jedyny problem jak Ci się wyrąbały końcówki od wahacza - niestety nie wymienne i wahacz to koszt nawet ponad 200zł/szt (też Codee napisał).
Pytanie czy maja gumy dedykowane do lybry czy kombinuja z innymi...
Sworznia to raczej na bank sie nie da wymienic.kaeres pisze:Gumy do wahacza to nie są do sworznia (ten przy kole).
Sworznia na 99% nie da się wymienić.
Możesz wymienić jeden wahacz, ale ja bym na twoim miejscu tego nie robił. Wszystko potem będzie ci się zużywać nierównomiernie. Jeśli wahacze to najlepiej TRW (ja mam 60tys od ostatniej wymiany). Po wymianie samych wahaczy nie musisz ustawiać zbieżności.maydayns pisze: A tak z innej beczki to mozna wymienic jeden wahacz jesli drugi jeszcze jest ok?? I czy po wymianie trzeba ustawiac zbieznosc??
Ja na przykład łączniki stabilizatora założyłem Vema i końcówki drążków również Vema. Wahacze TRW (wszystko wymieniane razem) śmiga 60 tys. Chociaż powoli zaczyna mi delikatnie stukać, także spodziewam się że łączniki i końcówki będą znowu do wymiany.maydayns pisze: Moze sie ktos wypowiedziec na temat firm?? co wybrac z zamiennikow?? TRW to bym na 1 montaz, jest jeszcze Vema, Ocap i Fast, myslalem o tym ostatnil bo cena kuszaca:) 150zl na allegro, opinie dosc podzielone, na forum AR gosc opisywal jak wymienil caly przod na Fasta mimo zlych opini i po chyba 20000km dalej bylo ok i poleca... ktos z Was mial z tym stycznosc?? jakies opinie??
pytasz o tylną tluleje przedniego wahacza czy o tuleje w tylnym wahaczu( tył samochodu) ?Wojtek Łódź pisze:A ja podepnę się pod temat.
Podczas wymiany kół na zimowe mechanik stwierdził, że do wymiany są tuleje tylnego wahacza (które były podobno źródłem hałasu, o którym pisałem w innym wątku). Jak powiedział -nie ma problemu, auto na podnośnik, wybijamy tulejki i szukamy odpowiednich. Po czym okazuje się, że po rozebraniu mechanik stwierdza, że ta od strony mocowania koła jest niewymienna i trzeba wymienić cały wahacz (który, jak się wywiedział, kosztuje 1 600złlekka przesada ).
To ja się pytam, KTÓRA CZĘŚĆ tylnego wahacza niby jest niewymienna? O ile dobrze wyczytałem na forum to tylko sworzeń jest nie do ruszenia, a wszystkie cztery tulejki są dostępne, zarówno w Tedgum jak i w AutoSklep 24. Więc albo ja nie rozumiem mechanika, albo on mnie.
Za szybką odpowiedź z góry dziękuję.