


Skracamy linki
no i ???MICHU pisze:Mam na stanie citroena saxo z 97r 1,1 od I właściciela i dostałem do niego masę papierów m.in cennik modeli citroena z kontyngentu 1997 to taki CITROEN XM jak niżej, który jest chyba najdroższy na allegro kosztował wtedy dokładnie 137 215 zł.......................![]()
![]()
![]()
>http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10826210
normalnie toćka w toćkę jakbym słyszał właściciela Golfa widzącego kappe ....takie same komentarzematias21 pisze: co Panowie widzicie w tym aucie na pewno ma niesamowity komfort jazy, ale co pozatym? słyszałem, że jest dosyć awaryjne, drogie w serwisie, ten silnik diesla też niezbyt udany acha no i nie gadajcie, że ono jest piękne, bo moim zdaniem to jest brzydal(
Przejedź się nim - zrozumiesz.matias21 pisze:e no Panowie powiedzcie czym was te auto tak fascynuje ? diesla faktycznie 2.1 jest ok, ale 2.5 juz nie ma dobrych opinii.
Mnie się kombi podoba na równi z ze zwykłą wersją, ciekawostką jest chyba największy bagażnik ze wszystkich europejskich osobówek - większe tylko w vanach. Myślałem trochę nad XM'em jak szukałem kombi, ale obawiałem się problemu częściami - jest to mimo wszystko mało popularny samochód, który nie miał bezpośredniego następcy.Nat pisze:Sam, gdyby nie Lancia i gdyby nadarzyło się bardzo zadbane auto z końcówki produkcji (z deską po liftingu), to nie miałbym oporów, by kupić XMa. Szkoda, że kombi było brzydkie.
Piękny klasyk, ale trzeba się spieszyć - niewiele egzemplarzy już zostało w znośnym stanie ...Nat pisze:A jeśli kiedyś będę miał odpowiedni garaż i luźne 20-30 tys. to kupię ale chętniej z początku produkcji (z okrągłymi reflektorami).