Oczywiście, że mam tą lampkę, ale to nie jest w pokrywie bagażnika, ale we wnęce bagażnika - tak mi się wydaje


Moderator: stabraf
Ad1. Jeśli chciałeś mnie obrazić to prawie Ci się udałokaeres pisze:gfu
Ad1. Preferujesz volkswagenowski ład i porządek. Stwierdzone na setkach przykładów. Jeżeli komuś nie pasuje pozycja za włochem to w niemcu ma ideał - i na odwrót. W Golfie odnalazłbyś się momentalnie.
Ad2. Patrz pkt 1.
Ad3. Chodzi o jej małą trwałość czy ekskluzywność ?
Ad4. Niezła beka
Ad5. Kompletnie nie rozumiem ocb.
Ad8. Spodziewałeś się wyścigówki po ważącym 1450kg samochodzie o aspiracjach mocno rodzinnych ?
Ad9. Wybory masz aż trzy - 2.0 20V, 1.9JTD i 2.4JTD - każdy z nich jest aż nadto sensowny.
Ad11. Lepszego jeszcze nie widziałem na oczy chociaż wiem, że istnieją takie że klapa się zdalnie otwiera.
Ad12. Napraw se lampkę.
Ad13. A po co komu prostsza skoro nie wymaga napraw ?
Nie w tym rzecz.gfu pisze:Ciekawym skąd tu na forum tyle złośliwości i zacietrzewienia. Trochę trąci to hipokryzją, można powiedzieć wszystko byle pozytywnie, nie krytycznie, ody pochwalne mile widziane. Ale przecież wątek się nazywa "co was wkurza w Lybrach" i to próbowałem opisać. To jest temat subiektywny - jak można zarzucić komuś, że się myli opisując to co go denerwuje/przeszkadza/uwiera. Bycie miłośnikiem marki chyba nie polega na zamykaniu oczu i uszu na drobne mankamenty i niedociągnięcia w ulubionym pojeździe, a na świadomym ich znoszeniu mimo wszystko. Mimo wszystko dziękuję za troskę w kwestii oświetlenia bagażnikaBędę jeszcze walczył.
ad 8. nie oczekuję wyścigówki ale przyzwoitej dynamiki, wszystkie współczesne auta tej klasy ważą podobnie. Mam inne o masie 1435kg i jest o niebo żwawsze.gfu pisze:Ad1. Jeśli chciałeś mnie obrazić to prawie Ci się udałokaeres pisze:gfu
Ad1. Preferujesz volkswagenowski ład i porządek. Stwierdzone na setkach przykładów. Jeżeli komuś nie pasuje pozycja za włochem to w niemcu ma ideał - i na odwrót. W Golfie odnalazłbyś się momentalnie.
Ad2. Patrz pkt 1.
Ad3. Chodzi o jej małą trwałość czy ekskluzywność ?
Ad4. Niezła beka
Ad5. Kompletnie nie rozumiem ocb.
Ad8. Spodziewałeś się wyścigówki po ważącym 1450kg samochodzie o aspiracjach mocno rodzinnych ?
Ad9. Wybory masz aż trzy - 2.0 20V, 1.9JTD i 2.4JTD - każdy z nich jest aż nadto sensowny.
Ad11. Lepszego jeszcze nie widziałem na oczy chociaż wiem, że istnieją takie że klapa się zdalnie otwiera.
Ad12. Napraw se lampkę.
Ad13. A po co komu prostsza skoro nie wymaga napraw ?Nie znoszę produktów VAG i zupełnie mi one "nie leżą". Irytują mnie też od lat opinie wyrażane często w polskich mediach o rzekomej ergonomii niemieckich samochodów. Nie o taką ergonomię mi chodziło, wolę włoską, chociaż w USA często się naśmiewają z klasycznej włoskiej pozycji kierowcy nazywając ją optymalną dla szympansa o długich rękach i krótkich nogach. To akurat dawno się zmieniło i wśród aut o wzorowej ergonomii jednym z moim zdaniem bardziej udanych jest np. AR 166 - produkt bardzo włoski pod każdym względem. Wyjaśnię dla złośliwców- w Golfie nie odnajduję się zupełnie. Pisząc o ergonomii w Lybrze nie miałem na myśli rozmieszczenia przełączników, czy instrumentów sygnalizacyjnych (chociaż fiatowski sposób włączania świateł pozycyjnych akurat mnie bardzo irytuje), a po prostu słabe, mało uniwersalne, źle zaprojektowane fotele przednie. Mimo dużego zakresu regulacji fotela i kierownicy znalezienie akceptowalnej pozycji (190cm/100kg) zajmuje mi pierwsze 20-30km jazdy, a w niektórych innych pojazdach jest to możliwe w ciągu pierwszych 3 minut za kierownicą. Krótkie i wypukłe siedzisko z przeszyciami w stylu renesansowego szezlongu wygląda bardzo elegancko, ale nie spełnia dobrze swojej podstawowej roli. Podobnie podparcie boczne, jest zupełnie niewystarczające. Sytuację ratuje tylko tapicerka z alcantary skutecznie uniemożliwiająca ślizganie się tyłka po siedzeniu. Jest to jednak dla mnie jednocześnie spora wada alcantary - lubię mieć możliwość powiercenia się trochę na siedzeniu po kilku godzinach jazdy. Doskwiera mi też brak możliwości opuszczenia siedzenia niżej, duża możliwość podniesienia jest dla mnie zupełnie bezwartościowa.
ad2. No właśnie nie.
ad3. już napisałem w czym rzecz.
ad4. Nie lubię kiedy z nawiewu leci lodowate lub gorące powietrze tylko dlatego, że nastawiona temp. jeszcze nie doszła. To wada uniwersalna automatycznej klimy, ale przeszkadza mi teraz akurat w Lybrze. Beka niezła, ale guziczki "obłażą ze skóry" ohydnie.
ad5. chciałbym mieć wpływ na to skąd układ wentylacji zasysa powietrze, wymusić zasysanie tylko świeżego powietrza, a mogę dla odmiany wymusić tylko obieg zamknięty.
ad 8. nie oczekuję wyścigówki ale przyzwoitej dynamiki, wszystkie współczesne auta tej klasy ważą podobnie. Mam inne o masie 1435kg i jest o niebo żwawsze.
ad 9. wybory mam tylko dwa i każdy jest wyborem kompromisowym, bo 1,9jtd ma tylko 4 cylindry, a dla mnie to cecha prawie wykluczająca. Spośród tych dwóch pozostałych( 2.0 20v, 2.4jtd) żaden nie wywołuje euforii. Ten temat rozpamiętywany był zresztą w osobnym wątku.
ad 11. chodziło mi o możliwość otwarcia bagażnika bez kluczyka i wchodzenia do środka auta, kiedy się np. parkuje na podwórzu pod domem. Brakuje mi po prostu guzika w klapie.
ad12. dzięki za informacje, ale mam obydwie lampki i tę sufitową i tę w boczku obok subwoofera. Tylko, że do tej drugiej nie zostały doprowadzone przewody zasilające. Szukałem i nic nie znalazłem - pomyślałem sobie, że to taka wersja wyposażenia i lampka jest podłączana dopiero przy większym wypasieTak czy tak wkurza mnie, że nie świeci.
ad 13. nieprawda.
Ciekawym skąd tu na forum tyle złośliwości i zacietrzewienia. Trochę trąci to hipokryzją, można powiedzieć wszystko byle pozytywnie, nie krytycznie, ody pochwalne mile widziane. Ale przecież wątek się nazywa "co was wkurza w Lybrach" i to próbowałem opisać. To jest temat subiektywny - jak można zarzucić komuś, że się myli opisując to co go denerwuje/przeszkadza/uwiera. Bycie miłośnikiem marki chyba nie polega na zamykaniu oczu i uszu na drobne mankamenty i niedociągnięcia w ulubionym pojeździe, a na świadomym ich znoszeniu mimo wszystko. Mimo wszystko dziękuję za troskę w kwestii oświetlenia bagażnikaBędę jeszcze walczył.
Sharuga pisze:Fajnie, że masz uwagi i o nich mówisz ale nie oburzaj się, jeśli ktoś Ci powie tak:odnośnie punktu 5 błądzisz, ponieważ masz do wyboru trzy pozycje: auto, obieg zamknięty, obieg otwarty. Jak lampka się nie pali - to automtyczna regulacja, jak zielona to wymuszony obieg zamknięty a jak pomarańczowa - to wymuszony obieg otwarty (instrukcja str.112).gfu pisze:Ciekawym skąd tu na forum tyle złośliwości i zacietrzewienia. Trochę trąci to hipokryzją, można powiedzieć wszystko byle pozytywnie, nie krytycznie, ody pochwalne mile widziane. Ale przecież wątek się nazywa "co was wkurza w Lybrach" i to próbowałem opisać. To jest temat subiektywny - jak można zarzucić komuś, że się myli opisując to co go denerwuje/przeszkadza/uwiera. Bycie miłośnikiem marki chyba nie polega na zamykaniu oczu i uszu na drobne mankamenty i niedociągnięcia w ulubionym pojeździe, a na świadomym ich znoszeniu mimo wszystko. Mimo wszystko dziękuję za troskę w kwestii oświetlenia bagażnikaBędę jeszcze walczył.
To fakt, ja z forum ściągnąłem elektroniczną, następnie wydrukowałem, i to obie wersje w sumie kilkaset stron: instrukcja cz. 1 - 149 stron, cz. 2 - 291 stron i instrukcja I.C.S. - 87 stron. . Nie czytałem ale przejrzałem. Ale ja nie mam Lybry, instrukcja czeka na LybręDudi pisze:W Lybrach (a właściwie jej użytkownikach) najbardziej wkurza brak chęci do przeczytania instrukcji obsługi![]()
To szykuj tusz i papier na manual do KappyArtur G. pisze: Trochę tuszu, papieru i czasu zużyłem, ale instrukcja jest. Nie mogę takowej znaleźć do kappy i dedry - oczywiście po pl.
wow, wielkie dzieki, to i tak wiele mniej stron niż instrucja Lybry, zaczynam mysleć o wydrukowaniu i bindowaniu.Favo pisze:To szykuj tusz i papier na manual do Kappy
Piszę się w mojej Lybrze.MacioBA pisze: Wracając do tematu:
- zamarzający centralny zamek przy -5 stopniachto mnie też wkurza w Lybrze