Współpracująca z Fiatem marka Abarth, która w wielkim stylu powróciła dwa lata temu, kiedy zaprezentowano modele Abarth Grande Punto i Abarth 500, sprzedała już około 22 tys. samochodów ze skorpionem na masce. Sukces zachęcił kierownictwo firmy do dalszych inwestycji.
"Marka Abarth radzi sobie na rynku tak dobrze, że w niedalekiej przyszłości planujemy wprowadzenie kolejnych zestawów modyfikacji dla Fiatów, a
także dla modeli Alfa Romeo" - powiedział dyrektor ds. marketingu Abartha, Antonio Labate, w wywiadzie udzielonym brytyjskiemu magazynowi Autocar.
Labate potwierdził także, że
w ciągu najbliższych dwóch lat Abarth wprowadzi na rynek swój własny, autorski model sportowego samochodu, który według doniesień prasowych konkurować będzie m.in. z Mazdą MX-5. Przedstawiciel Abartha zaprzeczył też wcześniejszym informacjom, że w projekt zaangażowany będzie Lotus.
