Thesis 3,0 Aut już na gazie

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 29 sty 2010, 18:16

ciekawe czy kolega miał kiedyś dwa identyczne samochody z czego jeden z inst.gaz. a drugi na benzynie ?
Mam bardzo wyczulone ucho i dla mnie ta różnica jest bardzo zauważalna.Praca silnika na gazie jest bardziej metaliczna a na pewno jest to słyszalne po dłuższym eksploatowaniu.
Dla wielu ludzi faktycznie jest to zupełnie niesłyszalne.
Co do większej mocy silnika na gazie - przerobiłem to( jak jeździłem poldkiem i wiozłem Matkę to przy prędkości 60km/h krzyczała żebym zwolnił :D )moc silnika często jest powiązywana z natężeniem hałasu im głośniej tym mocniejszy.

Pozdrawiam zadowolonych gazowiczów i przeciwników!

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Re: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: aro » 29 sty 2010, 18:53

Jakoś nie zauważyłem, aby na gazie chodził głosniej?? że niby dlaczego, a aut na gazie już troche miałem....

Piszesz o poldolocie, ale pamiętaj, że on ma prehistoryczny silnik:) Widziałem wykresy z hamowania auta zasilanego pb i po dołożeniu LPG 5 gen - wtrysk gazu ciekłego. Faktycznie moc była minimalnie wyższa, a co najważniejsze nie spadła.

A co do awaryjnosci silników na LPG, to dużo ludzi zakłada i zapomina o podstawowych pracach konserwacyjnych, czy nawet o przeglądach, bo skoro jezdzi to po co?

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 29 sty 2010, 19:41

Poldolata jak go nazywasz podałem tylko dla tego że właśnie były to głośne i na dawnej zasadzie tecznicznej budowane silniki (nie pamiętam silniki z 1929 roku czy coś w okolicach ). Jak byś dobrze zrozumiał to byś wiedział że dokładnie oto mi chodziło-o hałas . W citroenie to przy 130 km/h matka dopiero krzyczała żebym zwolnił i to było jak wyjąłem katalizator i wspawałem rurę.
W Thesis krzyczy jak spojrzy dopiero na prędkościomierz a najczęściej siedzi z tyłu więc nie zawsze jest wstanie dojrzeć .

moim zdaniem zakładanie inst.gaz.jest tylko uwarunkowane tym że można taniej jechać.
Na pewno nie ma dobrego wpływu na silnik i ukł.wydechowy.
Na nowo założonej inst.gaz to się zgodzę że auto ma może porównywalne osiągi i nie traci mocy tylko proponuję o porównanie po jakimś większym przebiegu.

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: KGB » 30 sty 2010, 12:26

LUKI82 pisze:Poldolata jak go nazywasz podałem tylko dla tego że właśnie były to głośne i na dawnej zasadzie tecznicznej budowane silniki (nie pamiętam silniki z 1929 roku czy coś w okolicach ).
chyba cie bóg opuścił ,nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia te okolice to koncowka lat 50tych :lol:
i jeszcze taka ciekawostka ,ze jakos panewke ciezko w OHVce przekrecic ,a w pozniejszych DOHCach czy to 8v czy 16v/20v leca az milo
LUKI82 pisze: moim zdaniem zakładanie inst.gaz.jest tylko uwarunkowane tym że można taniej jechać.
Na pewno nie ma dobrego wpływu na silnik i ukł.wydechowy.
Na nowo założonej inst.gaz to się zgodzę że auto ma może porównywalne osiągi i nie traci mocy tylko proponuję o porównanie po jakimś większym przebiegu.
ma zaj... wplyw na silnik - silnik sie mniej zuzywa ,pracuje ciszej i lagodniej a nie glosniej jak ci sie wydaje z prostej przyczyny : gaz ma wiecej oktanow ,
dodatkowo na IIgen wtryskiwacze benzyny sa wylaczone ,a wiec nie "klepia" ,
o spadkach mocy polecam sie nie wypowiadac ,bo wogole nie wiesz jak dziala instalacja gazowa ,a co dopiero jej poszczegolne generacje

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 30 sty 2010, 12:41

dlatego też pozdrawiam zwolenników jak i przeciwników instal gaz. :D
Jesteś widzę zaj... fachowcem : ok2 : . Dlatego też nie korzystam z warsztatów bo takich jak ty to na pęczki :D .

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: KGB » 30 sty 2010, 15:14

a po czym to widzisz ? po swojej niewiedzy ?

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 30 sty 2010, 21:12

Nie ale po twojej inteligencji . :lol:

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: KGB » 30 sty 2010, 23:24

potrafisz okreslic moje IQ po dyskusji w tym temacie ?
prosze strzelaj ,tylko w kompleksy nie wpadnij

to jaki wynik typujesz ? podpowiem ,ze o liczba trzycyfrowa z 1 na poczatku

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 31 sty 2010, 8:59

Nie tam ... wydaje mi się że trzycyfrowa z 2 na początku.

Gazujcie swoje samochody i sprzedawajcie je po 2 -3 latach by już nie mieć z nimi problemów albo lejcie olej jak juz pisał kolega KGB 2l /5kkm lub wcale ich nie serwisujcie :D

Po wrzuceniu tego tematu na forum wypisałem kilka swoich spostrzeżeń które zaobserwowałem na moim samochodzie a i również na samochodach moich znajomych którzy nie mydlą oczu.
Warsztaty samochodowe nie miały by tak dobrych obrotów jak by to co proponują było dobre.

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4095
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: Taz » 31 sty 2010, 12:21

Przywołuję was do porządku. Od tej chwili temat i wasz udział w nim jest pod obserwacją moderatorów.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
'07 Fiat Sedici 1.6 4x4
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 31 sty 2010, 12:42

Przyjąłem do wiadomości .

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: KGB » 31 sty 2010, 12:48

a wiec wymiekasz - boisz sie kompromitacji widac

mam auto juz 9 lat ,nie mam zamiaru go sprzedac ,a kupilem go z gazem ,
jak juz napisalem oleju nie bierze (bierze mniej niz twoj z tego co deklarujesz) ,teraz zalalem syntetyka 5W-40 ,
2l/5kkm to ma norme silnik VAG 2.0 8v ,wiec czytaj uwaznie ,JA takiego nie posiadam

wlasciwie wszystkie twoje argumenty w temacie zostaly obalone ,bo nie jestes w stanie ich potwierdzic (nie dziwie sie ,bo nie sa prawdziwe) ,wiec zaczales "pozdrawiac" dyskutantow

na twoja konkluzje mam inna : firmy samochodowe nie zarabialyby duzo na serwisie ,gdyby wypuszaly dobre produkty (a instalacja gazowa sama nie jezdzi)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12144
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: topcio » 31 sty 2010, 13:00

KGB nie rozumiesz po ludzku? Piszecie o swoich obserwacjach, każdy ma do nich prawo. Twoje argumenty z tech. punktu widzenia są niewiele więcej warte.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

LUKI82

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: LUKI82 » 31 sty 2010, 13:08

Ten kolega KGB jest strasznie waleczny .
Proponuję trochę ogłady .Każdy ma własne swoje spostrzeżenia na wiele tematów i ma prawo je podać .
Teoria którą się podpierasz ( w wielu stwierdzeniach książkowa ) nie zawsze ma odwzorowanie w realnym świecie ,dokładnie w praktyce.
kłótnie na forum są męczące i zarazem zabawne dla stron lecz uśmiercają post (temat)
Pozdrawiam .
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 13:34 przez LUKI82, łącznie zmieniany 2 razy.

argenta67

Odp: Thesis 3,0 Aut już na gazie

Post autor: argenta67 » 31 sty 2010, 13:11

Forumowicz KGB, nie bardzo rozumiem co ty chcesz i komu udowodnić bo ja mam np w tej chwili trzy auta z gazem i leje olej 10W/40 i nawet go nie sprawdzam i nie dolewam bo nie zapisuje przebiegu kilometrów, tylko we wszystkich bez względu na przebieg wymieniam co dwa lata. Pierwszy gaz tankowałem w latach 90 i płaciłem 59gr za litr i mogę powiedzieć, że był to gaz I-szej generacji z moją małą przeróbką i był to czas kiedy był najbardziej opłacalny sposób na zasilanie samochodu. Rękawicę podjął(zbędna kłótnia was obu) z tobą kolega LUK182 a jeździ on dieslem i zajmuje się czymś innym zawodowo niż motoryzacja, natomiast ja mogę spokojnie wrzucić swoje zadanie ale uważam, że gaz to wybór własny każdego właściciela i tylko ten właściciel będzie się bujał z problemami a niestety gaz pomaga ale i potrafi narozrabiać. Thesis mam na pb i lpg nie mam zamiaru montować a powiem więcej trochę żałuje, że zamontowałem do Kappy.
BEZ WYCIECZEK OSOBISTYCH

Zablokowany

Wróć do „::: LPG :::”