Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
Witam mam taki problemik, jak na postoju dodam gazu to po odpuszczeniu strzela w rure wydechowa, za autem czuc benzyne, w czasie jazdy jak dodam mocno gazu to tak delikatnie przerywa ale przyspiesza, myslalem ze to swiece bo jak wykrecilem to byly wypalone, ale po wymianie dalej to samo pali ladnie na wszystkie gary, dzis zdemontowalem listwe wtryskowa i sprawdzalem jak chodza wtryski i chyba jest ok, tzn wszystkie rozpylaja rownomiernie, niestety nie wiem jak bardzo maja rozpylac bo nie mam punktu odniesienia. Ktos cos wie co to moze byc??
Seat Leon
Odp: Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
Naprawde nikt nic nie poradzi?? kurcze jak otworze szyby w czasie jazdy i dodam gazu to dzwieki jak z poloneza:(
Seat Leon
Odp: Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa


jest laguna II 3.0 V6 24V
Była AR 166 3,0 V6 24V
Była Lancia Kappa 2,0 20V
Była AR 33ie i wiele innych
Stanisław tel.668 373 464
Była AR 166 3,0 V6 24V
Była Lancia Kappa 2,0 20V
Była AR 33ie i wiele innych
Stanisław tel.668 373 464
Odp: Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
no to chodzi lepiej niz fabryka dalamaydayns pisze:Naprawde nikt nic nie poradzi?? kurcze jak otworze szyby w czasie jazdy i dodam gazu to dzwieki jak z poloneza:(

no chyba ,ze jak z Poloneza gaznikowego ,to wtedy sonde lambda sprawdz
Odp: Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
jak radio nie gra to też sonda lambda
ja bym zaczął od cewek. podpiąć pod kompa i sprawdzić parametry bieżące na jałowym i przy deptaniu gazu:
- czas ładowania cewek
- kąt wtrysku
- przepływomierz (czy daje dobry i ciągły sygnał przy zmianie obrotów)
- sonda na końcu..

- czas ładowania cewek
- kąt wtrysku
- przepływomierz (czy daje dobry i ciągły sygnał przy zmianie obrotów)
- sonda na końcu..
Odp: Kappa - 2.0 nie spala calkiem paliwa
Mam mozliwosc podmiany cewek jak i sondy wiec od tego zaczne jak dalej nie bedzie chodzic to wtedy komp, co do przeplywki to chyba dobrze chodzi bo auto normalnie jezi itp
poprostu jak na jalowym dodam gazu tak powyzej 3 i puszcze gaz to wtedy wraz ze spadkiem obrotow strzela w tlumik, a w czasie jazdy jak dodam gazu to tak hmm ciezko opisac... przyspiesza rowno i nie szarpie ale odglosy sa takie jak by sie dlawil, mi to wyglada na cos z zaplonem, moze te cewki zeczywiscie, choc odpala bez problemu na wszystkie cylindry..
poprostu jak na jalowym dodam gazu tak powyzej 3 i puszcze gaz to wtedy wraz ze spadkiem obrotow strzela w tlumik, a w czasie jazdy jak dodam gazu to tak hmm ciezko opisac... przyspiesza rowno i nie szarpie ale odglosy sa takie jak by sie dlawil, mi to wyglada na cos z zaplonem, moze te cewki zeczywiscie, choc odpala bez problemu na wszystkie cylindry..
Seat Leon