Delta - Problem z uszczelką pod głowicą

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Odp: Re: Delta - Problem z uszczelką pod głowicą

Post autor: Heathen » 16 mar 2010, 21:15

Maras72 pisze:Przyznam, że poprzedni właściciele mojej delty strasznie ją zaniedbali, kupując ją okazyjnie, mogłem się spodziewać, że włożę cosik grosza, jednak na standardowym poziomie wymogów eksploatacyjnych. Z całym szacunkiem, ale autko ma niecałe 12 lat, a czego się nie ruszę, wszystko "leży". Wczoraj hamulec (tłoczek) koszt 190zł, dziś klimatronik -standard -uzupełnienie (a właściwie wymiana, bo było czynnika 10% tylko) i odgrzybienie (210zł), po czym okazało się jednak, że kompresor jest sprawny, ale nie załącza go ustawienie z kokpitu, więc umówiłem się z elektrykiem, cały urlop stracę i kupę kasy znów na to autko. Faktem jest, że zawieszenie i silnik po wielu wizytach u mechaników działa teraz bez zarzutu, jednak boję się, co będzie następne?? Przyznam się, że potrzebuję auto niezawodne i ekonomiczne. Mam nadzieję, że takowym się stanie, bo jak na razie, to ładny wygląd i marka mi tego absolutnie nie rekompensują.
No to popełniłeś błąd w rozumowaniu, bo jedno zaprzecza drugiemu
Na standardowym poziomie
-rozrząd+fitry+płyny+drobne usterki
To możesz przyjąć przy autku zadbanym, ktore odpowiednio kosztowało... z okazjami, szczególnie gdy widzimy ze jest zaniedbana...trzeba sie liczyc z nieprzewidzianymi wydatkami...bo moze sie zepsuć dosłownie wszystko
QV...soon:)

Awatar użytkownika
tarsar
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2009, 16:23
Lokalizacja: KGR

Re: Delta - Problem z uszczelką pod głowicą

Post autor: tarsar » 18 mar 2010, 13:54

Ja mam pytanie jaki przebieg ma ww. delta? Biorąc od uwagę traktowanie poprzedników, może być nie taki duży. (?)
Co do ostatnich komentarzy,to osobiscie wole dołozyć i mieć coś okej do małych poprawek,a nie tanio i mieć worek bez dna. Moja delta wyszła ponad 7tys za 95r ,też 1.9tds 1wł.,165tkm, ale wiem co mam. Poza wymianą wahaczy,łaczników (były ori!) + oleje filtry, szczotki w rozruszniku oraz przewody hamulcowe autko śmiga aż miło.

Także reguła - co jest tanie to jest drogie, czasem się niestety sprawdza.

Życzę przyjemnej jazdy:)
--- Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 20V M-Jet`04 grigio luci di bosco ---
>> ex: Lancia Delta 1.9 t.ds LE ; Lancia Delta 1.6 GTi.e.`88 bordeaux met. ; Alfa Romeo 156 Sportwagon Distinctive 2.4 Jtd 150 Nero Fuoco <<

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”