Kappa - śruba wału korbowego

pawelkot2
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:03
Lokalizacja: bielawa

Kappa - śruba wału korbowego

Post autor: pawelkot2 » 27 mar 2010, 23:37

witam.i proszę o pomoc
jestem w trakcie wymiany rozrządu i nie wiem jak zablokować wał i czy gwint na głównym wale jest prawo czy lewo skrętny? ktoś wcześniej mi napisał, że lewo, ale nie chce drgnąć.a rozrząd wygląda tak.
dzięki za pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

pawelkot2
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:03
Lokalizacja: bielawa

Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana

Post autor: pawelkot2 » 27 mar 2010, 23:40

a ha to jest kapiszon 2,0 turbo
16v 205km 96rok

Awatar użytkownika
Aruś
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 90
Rejestracja: 29 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana

Post autor: Aruś » 28 mar 2010, 1:20

Ja ostatnio u siebie w Themie 2.0 8v robiłem to był lewy gwint. Nie wiem jak jest w Kappie ale całkiem możliwe że też będzie lewy, jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Z tymi śrubami jest ciężko bo są mocno dokręcone, jak masz dostęp do klucza pneumatycznego to spróbuj raz w jedną raz w drugą tej śruby raczej nie zerwiesz chyba że masz naprawdę mocny pneumat.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: Kappa 2.0 16V Turbo - nowo nabyta i reanimowana

Post autor: topcio » 28 mar 2010, 12:34

jest lewy gwint (na śrubie powinno być "L" ) faktycznie najlepiej kluczem pneumatycznym
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”