Odp: Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Anonymous

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Anonymous » 14 lut 2006, 16:45

witam

zastanawiam sie nad tymi dwiema markami, chce wstawić zwykłą instalację z komputerem, czy ktoś z was wstawial gaz którejś z tych marek? skupiam się na nich ponieważ zasłyszałem o nich dobre opinie, ale może macie jakieś inne propozycje :) no i druga sprawa, że chcę założyć gaz w zachodniopomorskiem więc może jakiś dobry warsztacik znacie :D

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Odp: Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: mario09 » 14 lut 2006, 17:18

"0czko" pisze:witam

zastanawiam sie nad tymi dwiema markami, chce wstawić zwykłą instalację z komputerem, czy ktoś z was wstawial gaz którejś z tych marek? skupiam się na nich ponieważ zasłyszałem o nich dobre opinie, ale może macie jakieś inne propozycje :) no i druga sprawa, że chcę założyć gaz w zachodniopomorskiem więc może jakiś dobry warsztacik znacie :D
Polecam reduktor BRC i komputer do gazu Autronic AL-700. Jest to w pelni programowalna jednostka (z dosc szybkim silnikiem krokowym)z mnostwem mozliwosci ustawien parametrow pracy ukladu.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Anonymous

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Anonymous » 15 lut 2006, 20:12

Polecam reduktor BRC i komputer do gazu Autronic AL-700
masz taki zestaw u siebie ? rozumiem że zero problemów :) ? jeżeli masz taki u siebie to czy na zimnym silniku jeździsz na benzynie czy od razu przełączasz na gaz?

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: mario09 » 15 lut 2006, 20:38

"0czko" pisze:
Polecam reduktor BRC i komputer do gazu Autronic AL-700
masz taki zestaw u siebie ? rozumiem że zero problemów :) ? jeżeli masz taki u siebie to czy na zimnym silniku jeździsz na benzynie czy od razu przełączasz na gaz?
To auto ktore teraz mam z tym zestawem jest u mnie od nie calych dwoch tygodni i jeszcze duzo nim nie jezdzilem(nawet nie przerejestrowalem).
Moj szwagier ma zaklad i montowal duzo tego, widzialem jak to robil i jezdzilem autami z tym kompletem. Polecam.
Mozna programowac czy chcesz aby auto przelaczalo sie na gaz na zimnym silniku czy po rozgrzaniu(temperature przelaczania mozna ustawic). Ja mam u siebie ustawione przelaczanie od 30stopni
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Anonymous

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Anonymous » 15 lut 2006, 22:15

Ja mam u siebie ustawione przelaczanie od 30stopni
ale rozumiem, że ręcznie tym psztyczkiem w kabinie kierowcy też przełączasz kiedy chcesz ? i jeszcze jedno dość istotne pytanie, czy zanotowałeś wyższe zużycie gazu względem benzyny (z reduktorem BRC i wyżej wymienionym komputerem) ?

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: mario09 » 15 lut 2006, 22:29

"0czko" pisze:
Ja mam u siebie ustawione przelaczanie od 30stopni
ale rozumiem, że ręcznie tym psztyczkiem w kabinie kierowcy też przełączasz kiedy chcesz ? i jeszcze jedno dość istotne pytanie, czy zanotowałeś wyższe zużycie gazu względem benzyny (z reduktorem BRC i wyżej wymienionym komputerem) ?
Pstryczek jest sensowory z mozliwoscia uruchomienia awaryjnego czyli na gazie i pykasz nim jak chcesz.
No niestety zuzycie gazu jest troche wyzsze niz benzyny. Nie jest bardzo znaczace, ale jednak. Musisz sie liczyc ze do 2litrow gazu w stosunku do benzyny bedzie palic, oczywiscie nie jest to norma, ale...
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Qba
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 276
Rejestracja: 07 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Qba » 15 lut 2006, 22:32

Awaryjny rozruch na gazie przydaje sie jak padnie pompa paliwa :)
Ja ustawilem sobie przejscie na gaz przy temperaturze 18st
Mam reduktor BRC i komp BingoM
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron

Anonymous

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Anonymous » 16 lut 2006, 22:17

dziś byłem u gazownika, w zasadzie jest to jeden z najlepszych zakładów w szczecinie, zawsze robią jakieś dobre auta, ogólnie wszyscy polecają, wchodzę do biura, a tam siedzi sobie pani, myślę hmm nie pogadamy za wiele - kobiety gaz ... :wink: , ale jednak pani zdumiała mnie swoją kompetencją - szacuneczek 8) i co się okazuje, nazwa BRC nie przechodzi pracownikom tego zakładu przez gardło, podobno jest to słaba firma, i tego tam nie montują, komputera Autronic AL-700 tez nie mają, instalują landi renzo, oczywiście też programowalny komputer, koszt takiej instalacji to 2500, dają 2 lata gwarancji, kolejka na 2 tygodnie... , sam już nie wiem wygląda to dosyć kusząco :?

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: mario09 » 17 lut 2006, 7:52

"0czko" pisze:dziś byłem u gazownika, w zasadzie jest to jeden z najlepszych zakładów w szczecinie, zawsze robią jakieś dobre auta, ogólnie wszyscy polecają, wchodzę do biura, a tam siedzi sobie pani, myślę hmm nie pogadamy za wiele - kobiety gaz ... :wink: , ale jednak pani zdumiała mnie swoją kompetencją - szacuneczek 8) i co się okazuje, nazwa BRC nie przechodzi pracownikom tego zakładu przez gardło, podobno jest to słaba firma, i tego tam nie montują, komputera Autronic AL-700 tez nie mają, instalują landi renzo, oczywiście też programowalny komputer, koszt takiej instalacji to 2500, dają 2 lata gwarancji, kolejka na 2 tygodnie... , sam już nie wiem wygląda to dosyć kusząco :?
No to Ci powiem dlaczego im to przez gardlo nie przechodzi, poprostu nie maja homologacji na BRC, albo ten kto udziela im udziela zezwolenia na montaz nie ma tej homologacji i dlatego probuja wcisnac to co moga montowac. Oprocz BRC sa rownie dobre firmy i oczywiscie Landiki sa (podobno)spoko, ale ja nie mam z nimi zadnego doswiadczenia. Dziwne, ze nie montuja Autronica.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
Patryklancia
Specjalista ds. części zamiennych
Specjalista ds. części zamiennych
Posty: 522
Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Gliwice

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Patryklancia » 08 mar 2006, 12:40

LOVATO ale jeżeli już masz taki wybór to Landi na eletronice autronica miałem taką instalke w cc sporting, brc miał kolega w takim samym bolidzie ja tylko wymieniałem filterek a on non stop miał awarie
ObrazekObrazek
Lancia Dedra 1.8 i.e 16v Ls
GG:7270607 GG:7270607

Anonymous

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Anonymous » 08 mar 2006, 13:01

Obydwie instalacje są bardzo dobre. Kłopot zaczyna się wtedy gdy zakładają ja partacze, a takich nie brakuje.
Przy instalacji II gen można ustawić temp. przełączania się na gaz, ja kazałem sobie ustawić na 7 stopni(vectra).
Samochód będzie palił zawsze więcej gazu pomimo iż wartość oktanowa lpg jest wyższa. Litr paliwa wazy ok 0.84kg(nie jestem pewien) a litr gazu 0.60kg.
Użytkownicy samochodów z lpg zapominają o tankowaniu benzyny. Często jeżdżą na rezerwie a to zabija pompę paliwa. Urządzenie to jest smarowane i chłodzone(tego tez na 100% nie jestem pewny) bezany w zbiorniku.

Awatar użytkownika
Patryklancia
Specjalista ds. części zamiennych
Specjalista ds. części zamiennych
Posty: 522
Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Gliwice

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Patryklancia » 08 mar 2006, 13:42

dobrze mówisz o pompie
ObrazekObrazek
Lancia Dedra 1.8 i.e 16v Ls
GG:7270607 GG:7270607

Awatar użytkownika
Aras
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 705
Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk

Kappa 2.0 - BRC czy Landi Renzo

Post autor: Aras » 08 mar 2006, 17:56

Ja jeżdziłem na Landi renzo IGS w mondeo 2,5l
Zakładałem w Krakowie bo w Olkuszu wszyscy wszystko montowali do momentu jak maski nie podniosłem.Przejesziłem na niej jakieś 150tyś.
Bardzo długo ustawiałem komputer , ale jak już ustawiłem no to była rakieta
i palił niewiele więcej od bęzyny. Problem pojawił się Na wakacjach we Francji. okazało sięże kable są do kitu. Po tej przygodzie musiałem już pilnować instalacji zapłonowej. Po 100 tyś zrobiłem regeneracje parownika
okazało się że to była moja fanaberia do bebechy były OK. Po 130tyś
wymieniłem jeden z silników krokowych cena 130 zł. filterki kosztowały 10zł.
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)

Anonymous

landi Renzo

Post autor: Anonymous » 28 mar 2006, 11:18

:lol: :lol: Założyłem w październiku 2005 Landirenzo Omegas (wtrysk), jestem zadowolony choć miałem kilka wizyt u gazowników aby wszystko ustawili na tip top (nie dałem się zbyć hasłami że tak ma być). Z doświadczeń jazdy spalanie 12 l/100 w mieście i 11 l /100 trasa. Nie ma różnicy czy gaz czy benzyna. Trzeba co 10000 km wymienić świece, olej, filtr powietrza i wszystko będzie chodzić jak trzeba. :wink: :wink:

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Odp: landi Renzo

Post autor: tomek » 28 mar 2006, 11:50

"Ben" pisze:Trzeba co 10000 km wymienić świece, olej, filtr powietrza i wszystko będzie chodzić jak trzeba. :wink: :wink:
Ze swiacai to lekka przesada robie 30-40 tys. na NGK. Ale o filtr powietrza trzeba dbac - ja wymieniam przy kazdej wymianie oleju.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”