170KM mozna wycisnac z tego silnika ,
jednak jest problem ,bo obrotow to takie rasowanie bynajmniej nie zmniejsza ,a powyzej 6000rpm to z tego silnika ladnie sie wyciskaja panewki,
wiec teoretycznie mozna 170KM ,a praktycznie w nizszym zakresie obrotow niewiele sie zmieni ,
moment z tego co pamietam ma sie podniesc niby do 200Nm,
to wszystko polega pewnie na przelaniu benzyną i moze zwiekszeniu kata wyprzedzenia zaplonu ,wiec i bene trzeba lepsza lac i bez wcisniecia gazu do podlogi osiagow nie przybedzie,
moze swap na 2.4 ? latwe by to bylo ,ale silnikow jak na lekarstwo ,
moze dolozenie sprezarki lub kompresora- teoretycznie sprezarke mozna by zalozyc z kolektorem od 20VT ,ale w praktyce to zdobyc te czesci mozna tylko z calym silnikiem 2.0 20VT ,wiec lepiej caly silnik przelozyc,
co do lepszych kolektorow ,to wydechowego lepszego nie bedzie ,bo ten jest dobrze zrobiony i nie ma co poprawiac,
ssacy z visem tez juz chyba lepszy nie bedzie ,
obrobka gniazd zaworowych cudow nie zrobi
swap na V6 - potrzebna jest druga kappa na dawce, no dobra potrzeba jest pół kappy (przod) ,ale jakos nie widzialem w sprzedazy ,
w innym przypadku to kosztu duze ,bo tu trzeba by cos przyciac ,tu dospawac - indywidualna robota jest dluga i droga,
najprosciej to chyba wlozyc podtlenek azotu - duza moc ,gdy jest potrzebna ,
na codzien trzeba jezdzic oszczednie i ostroznie ,zeby nie popsuc i nie przepalac za duzo kasy w paliwie,
zreszta kappa nie nadaje sie do agresywnej jazdy : duze to ,ciezkie i z przednim napedem ,
mocy mozna użyć tylko na dlugiej prostej ,a to mala frajda
