Lancia Ypsilon III
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
niestety,
duch czasu stawia pod ścianą projektantów i daje wybór: "albo zrób samochód w kształcie klina, albo kulka".
I tak rodzi sie kolejny klin.
Co z dawną awangardą, niepowtarzalnością kształtów i pięknem auta w każdym rozmiarze??
duch czasu stawia pod ścianą projektantów i daje wybór: "albo zrób samochód w kształcie klina, albo kulka".
I tak rodzi sie kolejny klin.
Co z dawną awangardą, niepowtarzalnością kształtów i pięknem auta w każdym rozmiarze??
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
Nie jest zła, fakt, ma sporo z Delty, ale widać taka moda, by auta producenta były podobne. Przód na pewno fajniejszy niż wytrzeszczone gały w MiTo.
Hmm.. Niby nie piłem, ale.. jakoś mi się to kojarzy z Deltą, ale też.. z klasą A i B.. (zwłaszcza zakończenie okien w tylnych drzwiach).
Hmm.. Niby nie piłem, ale.. jakoś mi się to kojarzy z Deltą, ale też.. z klasą A i B.. (zwłaszcza zakończenie okien w tylnych drzwiach).
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- mr.kura
- Klubowicz
- Posty: 1493
- Rejestracja: 20 lut 2009, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
mi się bardzo podoba, może dzięki takim projektom marka Lancia już nie będzie stała pod znakiem zapytania.
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?




Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 20:45 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączyłem podobne tematy
Powód: Połączyłem podobne tematy
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
Przecież w Polsce nie ma lepszej i bardziej fachowej gazety
Poza tym nie wiesz, w jaki sposób producenci ukrywają nowe auta do testów drogowych???
Przecież oni testują nowe rozwiązania w budzie czegoś co przypomina Pandę, żeby za wczasu nie wyciekły zdjęcia do prasy
Poza tym to coś będzie produkowane w Tychach, więc wzięli boczne poszycia, dospawali do szkieletu (widać, że maska nie domknięta i na dachu jakieś "dziwy") i będzie też 5-drzwiowe, więc gabaryty podobne. A oryginalny wygląd dopiero tworzy się na prasach.



Poza tym nie wiesz, w jaki sposób producenci ukrywają nowe auta do testów drogowych???
Przecież oni testują nowe rozwiązania w budzie czegoś co przypomina Pandę, żeby za wczasu nie wyciekły zdjęcia do prasy

Poza tym to coś będzie produkowane w Tychach, więc wzięli boczne poszycia, dospawali do szkieletu (widać, że maska nie domknięta i na dachu jakieś "dziwy") i będzie też 5-drzwiowe, więc gabaryty podobne. A oryginalny wygląd dopiero tworzy się na prasach.
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
Tak jak było z mercedesem sls amg. Z początku jakis zlepek blach i nitów(choć to mi się bardziej podobało nić obecne) a na końcu ładna i krągła sylwetka.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
Sobie przypomnieli! Te foty "szpiegowskie" to już z pół roku co najmniej na sieci są.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
Przecież nawet ten tekst jest z datą 08.06.2009 

WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AromaticArt
- Klubowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 02 sty 2010, 19:48
- Imię: Krystian
- Lokalizacja: Kraków / Żary / Wrocław
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
no tutaj zdecydowanie dla mnie zyskuje, bardzo ciekawy tyl
Balem sie ze i zad bedzie zbyt zblizony do delty (nie lubie wszystkich samochodow spod jednego znaku na jedna modle, rozniacych sie liczba drzwi, gabarytami i oznaczeniem na klapie bagaznika...) Brakuje mi troche dawnego stylu Lancii, brakuje mi limuzyny z prawdziwego zdarzenia. Chociaz im wiecej wody uplywa tym bardziej sie przekonuje do deltki nowej, to jednak jak popatrze na integralke to lezka sie w oku kreci
Ale nowy Ypsilon - jestem za 



- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
To jest projekt Stefano Bertolo z 2007 roku. Troszkę stary już 

WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Ale gdyby wyglądem nowy Ypsilon choć trochę przypominał ten koncept, to byłoby świetnie.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Wiosną 2011 r. z fabryki Fiata w Tychach zjadą pierwsze egzemplarze nowej Lancii. Koncern, który wystąpił do rządu o publiczne wsparcie, przekonuje, że chciałby być w Polsce traktowany tak jak inni inwestorzy, którzy wystąpili o pomoc i ją otrzymali.
Docelowo wielkość produkcji nowego modelu w Tychach ma przekroczyć 100-120 tys. egzemplarzy rocznie - może to być czwarta część produkcji tyskiego zakładu, który pozostanie największą pod względem ilości produkowanych aut fabryką koncernu w Europie.
"Przygotowania do produkcji nowej Lancii są daleko zaawansowane, zarówno w zakładzie w Tychach, jak i u naszych kooperantów" - zapewnił prezes FAP, Enrico Pavoni.

Docelowo wielkość produkcji nowego modelu w Tychach ma przekroczyć 100-120 tys. egzemplarzy rocznie - może to być czwarta część produkcji tyskiego zakładu, który pozostanie największą pod względem ilości produkowanych aut fabryką koncernu w Europie.
"Przygotowania do produkcji nowej Lancii są daleko zaawansowane, zarówno w zakładzie w Tychach, jak i u naszych kooperantów" - zapewnił prezes FAP, Enrico Pavoni.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Ypsilon produkowany w Tychach oznacza zapewne też i chęć zapewnienia najwyższych standardów jakości montażu, tak ważnego elementu składowego aut klasy premium.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517