Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gniezno
Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Witam . Mam pytanie dlaczego silnika niemożna odpalić po wymianie filtra oleju napędowego i odpowietrzeniu całego układu . Przyczyną wymiany filtra było iż przy wyprzedzaniu na 3-m biegu silnik zgasł. Więcej niemogłem już go odpalić .Więc myślałem że jest brudny filtr paliwa . Wymieniłem ,odpowietrzyłem i w dalszym ciągu nieodpala . Proszę o podpowiedż co jeszcze można zrobić co ja niezrobiłem . POZDRAWIAM i czekam na szybką odpowiedz bo auto potrzebne mi na dojazdy do pracy [70kmdziennie ].
Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 20:33 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Więcej szczegółów. Kręci i nie odpala???W ogóle nie kręci???Odpala tylko zimny, jak się rozgrzeje to gaśnie i nie da się odpalić???
Filtr oleju napędowego jest słabą przyczyną. I mało prawdopodobną.
Filtr oleju napędowego jest słabą przyczyną. I mało prawdopodobną.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Witam . Odpowiadam . - Po wymianie i przed wymianą filtra nieodpala wogóle .Oczywiście to pierwsze .
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Układ zasilania jest odseparowany od układu smarowania silnika. Auto w ekstremalnych sytuacjach i z przykrymi konsekwencjami można by było odpalić bez filtra i grama oleju. Myślę że problem odpalania leży po stronie elektryki lub zasilania paliwem. Układ smarowania odpowietrza się sam po przez odmę wiec nie wiem w jaki sposób go odpowietrzyłeś
Podepnij Lanciolota do kompa i zobacz co ci wyskoczy.

Podepnij Lanciolota do kompa i zobacz co ci wyskoczy.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Odpowiadam . Ciśnienie wymagane 300 barów , a jest od 30- 50 barów . Po psiknięciu PLAKA w układ dolotowy powietrza silnik odpala , utrzymuje ciśnienie około300 barów. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu bez PLAKA nieodpala .
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Hmm.. Możliwe że to zawór regulujący ciśnienie na pompie wtryskowej.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Najtańszym rozwiązaniem będzie podpięcie pod komputer i odczytanie błędów,następnie można próbować po kodach znaleźć winowajcę.Bez tego można gdybać i ponosić niepotrzebne koszty.
Lancia Lybra 1.9JTD 2000r.
Re: Lybra 1.9 JTD - problem z odpaleniem
Pompka w zbiorniku może nie pompuje a samo nie doleci
Spróbuj tak:
weź kogoś do pomocy, otwórz maskę, odepnij wąż z filtra ( ten idący z baku) który jest zatrzaskiwany więc się nie napracujesz i sprzętu nie potrzebujesz, weź jakąś butelkę i tak żeby do niej paliwo poleciało ( jak poleci wogóle).
Druga osoba na Twój znak przekręca kluczyk ( nie odpala tylko przekręca ) po przekeceniu kluczyka pompka w baku pompuje żeby było ciśnienie. Jeśli nic Ci nie poleci do butelki albo tyle co wcale to już wiesz gdzie szukać!
powodzenia

Spróbuj tak:
weź kogoś do pomocy, otwórz maskę, odepnij wąż z filtra ( ten idący z baku) który jest zatrzaskiwany więc się nie napracujesz i sprzętu nie potrzebujesz, weź jakąś butelkę i tak żeby do niej paliwo poleciało ( jak poleci wogóle).
Druga osoba na Twój znak przekręca kluczyk ( nie odpala tylko przekręca ) po przekeceniu kluczyka pompka w baku pompuje żeby było ciśnienie. Jeśli nic Ci nie poleci do butelki albo tyle co wcale to już wiesz gdzie szukać!
powodzenia