Delta II - za niskie obroty
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Delta II - za niskie obroty
Witam
Mam kolejny problem....tyczy sie on zbyt niskich obrotow.
Samochod z nocy (zimny) ma niesamowicie niskie obroty czasem chce zgasnac,lub nawet gasnie,zostal wymieniony silniczek krokowy na firmowy nowy,i dalej to samo,smierdzi paliwem po odpaleniu na tych dziwnych obrotach jak silnik nabierze temperatury to zanika wszystko i chodzi normalnie nie telepie go chodz i tak wydaje mi sie ze obroty sa zbyt niskie ok 500obr/min co jest przyczyna tej usterki?prosze o pomoc
Mam kolejny problem....tyczy sie on zbyt niskich obrotow.
Samochod z nocy (zimny) ma niesamowicie niskie obroty czasem chce zgasnac,lub nawet gasnie,zostal wymieniony silniczek krokowy na firmowy nowy,i dalej to samo,smierdzi paliwem po odpaleniu na tych dziwnych obrotach jak silnik nabierze temperatury to zanika wszystko i chodzi normalnie nie telepie go chodz i tak wydaje mi sie ze obroty sa zbyt niskie ok 500obr/min co jest przyczyna tej usterki?prosze o pomoc


IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Zly sklad mieszanki zapewne ,vel za duze wzbogacenie , obadaj to co na to wplywa 

-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
yyyyyyy mozesz jasniej??? jak to cos sprawdzic?moze bysmy sie umowili gdzies w Krakowie?


IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Wez sobie voltomierz i zmierz opornosc na czujniku temp wody zapewne w termostacie oraz moze wskazania sondy lambda . A moze trzeba sobie tez dostroic nowy krokowiec sruba na przepustnicy o ile taka masz (nie znam twego systemu wtrysku ani jaki silnik) , wtedy odpinasz przewod od krokowca i sobie ustawiasz go srubka jak sie ustawi do zagrzania i chyba ilus wlaczen wiatraka podpinasz. Bylo pisane moze i na tym forum .
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
nie zrozumialem ani slowa co napisales
Maciek ratuj !!!
po odpaleniu z nocy auta chodzi jak by byl zalany(swiece i kable nowe)

po odpaleniu z nocy auta chodzi jak by byl zalany(swiece i kable nowe)


IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
Po pierwsze prosiłbym moda o zmianę tytułu na: Delta II za niskie obroty 1,6 75 km.
Może ktoś bardziej kompetentny ode mnie się wypowie i pomoże. Jak i czy w ogóle da się regulować wolne obroty w Delcie z tym silnikiem? Auto ma problem z odpaleniem na zimnym, a już rozgrzane ma 500 obr./min. Raz Łukaszowi "zawiesił" się gaz, więc postanowiłem zaproponować wymianę silniczka krokowego, bo starego nie da się wyczyścić, bo jest dość dziwny, nie pomogło. Co to może być, co sprawdzić?
Może ktoś bardziej kompetentny ode mnie się wypowie i pomoże. Jak i czy w ogóle da się regulować wolne obroty w Delcie z tym silnikiem? Auto ma problem z odpaleniem na zimnym, a już rozgrzane ma 500 obr./min. Raz Łukaszowi "zawiesił" się gaz, więc postanowiłem zaproponować wymianę silniczka krokowego, bo starego nie da się wyczyścić, bo jest dość dziwny, nie pomogło. Co to może być, co sprawdzić?
Re: Delta II - za niskie obroty
Wszystko juz opisalem , jesli zaplon dobry , zreszta podobne tematy pojawiaja sie srednio co tydzien na wielu forach
google.pl wpisac problem i czytac

Re: Delta II - za niskie obroty
Sprawdź czy regulator ciśnienia paliwa ma całą membranę, znajduje się on na obudowie monowtrysku (taka baryłka przykręcona czterema śrubkami), wyczyść wtryskiwacz - może jakiś paproch go zawiesił i leje wahe -dobrze jest wymienić o'ringi na nim (ustrojstwo gdzie wchodzi wtyczka z dwoma przewodami), możesz sprawdzić czujnik temperatury powietrza zasysanego trzeba porównać oporność dla odpowiednich temperatur - jak wymontujesz spisz typ i zobacz w necie jego charakterystykę (taka kuleczka w plastikowym pałąku). Jeśli te rzeczy będą dobre to trzeba zmierzyć mapsensor. Możesz też zmierzyć czujnik położenia przepustnicy - to zwykły potencjometr który lubi mieć przerwane ścieżki (obok silniczka krokowego na dwóch śrubach z fasolkami - oznacz położenie).
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam.
-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
dziekuje Wam za pomoc ale kompletnie nic mi to nie mowi...Maciek a Tobie??wiesz oczym Oni pisza? 



IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Jesli nic Ci to nie mowi to daj woz do serwisu , i tyle w temacie 

-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
Wiesz to nie problem auto oddac do servisu i wywalic kase,wole dac zarobic komus z forum znojomemu i miec pewnosc ze jest zrobione to co ma byc
Tyle ze akurat Maciek nie ejst w stanie mi pomoc... 
CZemu takie zjawisko niskich obrotow jest tylko jak samochod pare godzin stoi?bo jak pojezdzi chwile to chodzi wszystko normalnie i pali od kopa i chodzi rowno


CZemu takie zjawisko niskich obrotow jest tylko jak samochod pare godzin stoi?bo jak pojezdzi chwile to chodzi wszystko normalnie i pali od kopa i chodzi rowno


IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Jeśli takie objawy występują po parogodzinnym postoju, to winny może być za to czujnik temperatury (powietrza lub cieczy), lub regulator ciśnienia paliwa, z którego na postoju nadmiar wahy ścieka w kolektor ssący.
Jednak stawiałbym na czujniki.
Spisać symbole, w necie znaleźć charakterystyki rezystancji od temperatury. Czujniki podłączyć z omomierzem w czajnik z wodą i termometrem, a będzie wszystko wiadomo.
Jeśli nie chcesz samochodu dawać do warsztatu, to niestety ale musisz mu trochę czasu i pracy poświęcić. Jak zaczniesz coś robić to już dalej pójdzie, ale trzeba od czegoś zacząć, bo jak na razie to przyczyn może być wiele.
Jak czegoś nie rozumiesz to pisz, łopatologicznie spróbuję wytłumaczyć, chyba że chcesz do Łodzi przyjechać - To Zapraszam.
Pozdrawiam.
Jednak stawiałbym na czujniki.
Spisać symbole, w necie znaleźć charakterystyki rezystancji od temperatury. Czujniki podłączyć z omomierzem w czajnik z wodą i termometrem, a będzie wszystko wiadomo.
Jeśli nie chcesz samochodu dawać do warsztatu, to niestety ale musisz mu trochę czasu i pracy poświęcić. Jak zaczniesz coś robić to już dalej pójdzie, ale trzeba od czegoś zacząć, bo jak na razie to przyczyn może być wiele.
Jak czegoś nie rozumiesz to pisz, łopatologicznie spróbuję wytłumaczyć, chyba że chcesz do Łodzi przyjechać - To Zapraszam.
Pozdrawiam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Tym bardziej ze pomiar nie jest trudny , voltomierz ma 2 "patyczki" ustawiasz pokretlem odpowiednio i dajesz do 2 pinow czujnika badajac na zimnym ile pokazuje opornosci
Mam nawet wykres logow z podobnej sytuacji jak u Ciebie ,spowodowane zmiana wtryskow,Ve (walki,wydech,dolot) itd
jak afr spada ,podcisnienie rosnie, obroty spadaja , i na odwrot w sinusoidzie , zabawy z zaplonem,paliwem pomagaly ,ale watpie bys mial cokolwiek pomodzone , chyba ze dziura gdzies w dolocie,wydechu,podcisnieniach , moze slaba iskra. Ale i tak sam nic nie wybadasz ,coz

Mam nawet wykres logow z podobnej sytuacji jak u Ciebie ,spowodowane zmiana wtryskow,Ve (walki,wydech,dolot) itd

-
- Klubowicz
- Posty: 681
- Rejestracja: 30 sie 2009, 18:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - za niskie obroty
to sie ustaw ze mna gdzie kolwiek to podjade i zbadasz.....ja nawet miernika niemam,dla tego licze na pomoc formulowiczow miedzy innymi Ciebie,dla nie ktorych jak np dla mnie ilnik to czarna magia i nie musze sie znac na nim 
moze cos jest nie tak popodpinane,byla zmieniana glowica i rozzad,wczesniej tego nie bylo

moze cos jest nie tak popodpinane,byla zmieniana glowica i rozzad,wczesniej tego nie bylo


IV- miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii,oraz specjalne wyróżnienie

www.close2you.pl - drogeria internetowa Agnieszki Zapraszam.
Re: Delta II - za niskie obroty
Miałem podobny problem.Naprawiłem sam a zajeło mi to ok.6min.Odłącz akumulator(jedna klema) i poczekaj około 3-4 minut.Następnie podłącz i przekrecaj kluczyk ze 4 razy az silniczek krokowy ustawi się sam .Możesz więcej razy.Po odpaleniu nie dodawaj gazu , nie włączaj ,wyłaczaj żadnych przycisków tylko odczekaj około 2minut.Niech pochodzi.Tak zrobiłem i po problemie.Pozdrawiam i życze powodzenia.