Lancia Lybra
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Re: Rozne modele Lancia poszukiwane do zdjec Warszawa
W Lybrze problemem jest mala ilosc miejsca z przodu, i trzeba przestawiac fotel do tylu a co za tym idzie zmniejsza sie ilosc miejsca z tylu. Mondeo to segment D, nie D+, samochody premium nie sa od tego zeby byly super przestronne, od zawsze jest tak ze jest w nich poprostu mniej miejsca, szczegolnie w klasie D, w E bywa roznie choc i tak np Omega byla przestronniejsza np od Audi A6 czy BMW 5. Za to auta klasy premium maja wiecej klasy, prestizu, lepsza jakosc.
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Ale S60 to już segment D+, a miejsca sporo więcej 
Mimo wszystko nie zgodzę się, że w Lybrze jest sporo miejsca na nogi. Na szczęście nie jechałem z tyłu więcej niż 200km, ale sądzę, że jazda np. nad morze z tyłu, nie była by zbyt komfortowa.
Obiecane skany artykułu:



Mimo wszystko nie zgodzę się, że w Lybrze jest sporo miejsca na nogi. Na szczęście nie jechałem z tyłu więcej niż 200km, ale sądzę, że jazda np. nad morze z tyłu, nie była by zbyt komfortowa.
Obiecane skany artykułu:


Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Lybra w Auto-Świat sierpień 2010
http://www.auto-swiat.pl/wydania-zwykle ... danie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Lancia ... 787,1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Lancia ... 787,1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- brygadzista1
- Klubowicz
- Posty: 2675
- Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
- Imię: Hubert
- Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Artykul pisala osoba ktora malo wie o tym modelu Lanci. Bardzo malo faktow i moim zdaniem calosc wplywa niekorzystnie na wizerunek Lybry. Czy Lybra ma jakos przesadnie wadliwa elektryke???
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com
- michal1045
- Klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Też uważam, że jedyna rzecz warta uwagi w tym artykule to zdjęcia
Po przeczytaniu miałem jedno odczucia - Ta Lybra to jednak straszne
. Nie ma nic o zaletach właściwie, tylko same usterki... Autor chyba nie zajrzał na stronę na podkładkach, która jest tak ładnie wyeksponowana...

Po przeczytaniu miałem jedno odczucia - Ta Lybra to jednak straszne

Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
W rodzinie są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD

Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
W rodzinie są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 94
- Rejestracja: 29 mar 2010, 17:56
- Lokalizacja: Wawka
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Widać pismo jest tendencyjne i pochlebnie wypowiada się zazwyczaj o branży motoryzacyjnej sąsiadów zza Odry.
Miałem poprzednio Mitsubishi, które też znalazło się w jakimś dodatku do tego tygodnika.
O Mitsubishi też suche fakty, większość opinii na "NIE", zapomoniano o plusach (jakby ich nie było...)
Ceny części zamiennych faktycznie brano chyba z planety Melmak
Może to jest bardzo subiektywne odczucie, ale takie przedstawianie opinii o samochodzie daleko mija się ze stanem faktycznym i często doprowadza do powstawania stereotypów na zasadzie, że ta marka lub inna się często psuje, albo jest tandetnie wykonana...
Artykuł na dwie strony, a nie ma o czym czytać - ciekawe podejście tygodnika motoryzacyjnego...
Miałem poprzednio Mitsubishi, które też znalazło się w jakimś dodatku do tego tygodnika.
O Mitsubishi też suche fakty, większość opinii na "NIE", zapomoniano o plusach (jakby ich nie było...)
Ceny części zamiennych faktycznie brano chyba z planety Melmak
Może to jest bardzo subiektywne odczucie, ale takie przedstawianie opinii o samochodzie daleko mija się ze stanem faktycznym i często doprowadza do powstawania stereotypów na zasadzie, że ta marka lub inna się często psuje, albo jest tandetnie wykonana...
Artykuł na dwie strony, a nie ma o czym czytać - ciekawe podejście tygodnika motoryzacyjnego...
Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 19:39 przez endriu wawa, łącznie zmieniany 2 razy.
Lybra SW 1,9 jtd 77kW
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Były: 1.PF 126p (91'salon), 2.Opel Kadet Kombi(okularnik), 3.PF126p, 4.Mazda 121 (USA), 5.Mazda 121 (Japan), 6.Mitsubishi Carisma, ...
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
A mi sie artykuł podoba. Suche fakty. Ochy i achy nie są potrzebne! Wystarczy przeczytac opinię fachowca i spojrzeć na zdjęcia! Wtedy nie przeraża liche zawieszenie, padający osprzęt, żłopiący olej 1,8:)
Mowicie o braku plusów. A jaki inny plus ma lancia poza niebanalnym wyglądem, dobrym komfortem i wyposażeniem?
O wyglądzie świadczą dobre fotki a nie słowa (Tylko ta wycieraczka tylna
)
Mowicie o braku plusów. A jaki inny plus ma lancia poza niebanalnym wyglądem, dobrym komfortem i wyposażeniem?
O wyglądzie świadczą dobre fotki a nie słowa (Tylko ta wycieraczka tylna

Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 8:12 przez Heathen, łącznie zmieniany 1 raz.
QV...soon:)
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
nie przesadzajcie,napisali o niebywałym komforcie,o tanich zamiennikach,o tym że auto jest godne polecenia i warto kupić ale trzeba uważać na miny...a i silnik ma piękny gang 
ale że moja kappa jest kanciata to dowiedziałem się dopiero dziś

ale że moja kappa jest kanciata to dowiedziałem się dopiero dziś

- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Poza tym, w mojej opinii:Heathen pisze:A jaki inny plus ma lancia poza niebanalnym wyglądem, dobrym komfortem i wyposażeniem?
1. Niska cena aut na rynku wtórnym (w porównaniu z alternatywą)
2. Dzięki 1. - niska utrata wartości aut używanych (bo nie ma z czego tej wartości tracić

3. Bezawaryjność (pisze to na bazie MOJEJ Lybry)
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Nat, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Aut bezawaryjnych NIE MA! Są auta mniej, lub bardziej trwałe. Lybra jest autkiem dość trwałym, ale nie bezawaryjnym!:)
A o cenie nie musieli wspominać, bo tabelka była i wszystko widać. Kumpel jak pierwszy raz wsiadł myślał że auto za 30-40 tyś;) gdy powiedzialem mu że jest tansze od jego Opla (Vectra B) to zapluł deske:D
No cena auta jest atutem, ale koszty utrzymania faktycznie wysokie.
A o cenie nie musieli wspominać, bo tabelka była i wszystko widać. Kumpel jak pierwszy raz wsiadł myślał że auto za 30-40 tyś;) gdy powiedzialem mu że jest tansze od jego Opla (Vectra B) to zapluł deske:D
No cena auta jest atutem, ale koszty utrzymania faktycznie wysokie.
QV...soon:)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Częściowo masz rację, ale równie ważny, jesli nie wazniejszy, jest inny czynnik: Są auta zadbane lub zaniedbane.Heathen pisze:Są auta mniej, lub bardziej trwałe.
To bardzo ważna sprawa!
Jasne. Zabawa słowami. Też wymieniałem m.in. końcówkę drążka.Heathen pisze:Nat, jedna jaskółka wiosny nie czyni. Aut bezawaryjnych NIE MA! Lybra jest autkiem dość trwałym, ale nie bezawaryjnym!:)
Nie musieli. Podałeś 3 cechy Lancii, dołożyłem jeszcze trzyHeathen pisze:A o cenie nie musieli wspominać, bo tabelka była i wszystko widać.


W sensie, że dużo pali? Bo skoro piszesz, że jest autem dość trwałym, a ceny części są fiatowskie = dość niskie, to na jakiej bazie piszesz o wysokich kosztach utrzymania? Gdzieś jest błąd w rozumowaniuHeathen pisze:No cena auta jest atutem, ale koszty utrzymania faktycznie wysokie.

Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Czesci fiatowskie, ale nie do wszystkiego sa zamienniki.
W wahaczach sworznia nie wymienisz!
Głupia sprezynka pod pedał sprzegla 150zł (sprezynka+bolce 2x)
Elektrowentylator nagrzewnicy 550zł!
Co one z tytanu?
Zderzak przedni 1000zł!!!!!!!!
Koszt utrzymania wysoki, bo w moim mniemaniu Lybra nie jest bezawaryjna. (wiem wiem jak sie tanio kupilo to teraz sie doklada, ale ja nie kupilem zajechanego auta, a skrupulatnie z racji wieku wychodza problemy), a gdy porownam to z cenami z grupy VAG (moj mechanik jezdzi Golfem i paskiem) to mi rece opadaja! o okolo 1/3 wszystko tansze tam jest!
W wahaczach sworznia nie wymienisz!
Głupia sprezynka pod pedał sprzegla 150zł (sprezynka+bolce 2x)
Elektrowentylator nagrzewnicy 550zł!
Co one z tytanu?
Zderzak przedni 1000zł!!!!!!!!
Koszt utrzymania wysoki, bo w moim mniemaniu Lybra nie jest bezawaryjna. (wiem wiem jak sie tanio kupilo to teraz sie doklada, ale ja nie kupilem zajechanego auta, a skrupulatnie z racji wieku wychodza problemy), a gdy porownam to z cenami z grupy VAG (moj mechanik jezdzi Golfem i paskiem) to mi rece opadaja! o okolo 1/3 wszystko tansze tam jest!
QV...soon:)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
A łyżka na to... niemożliwe.Heathen pisze:Czesci fiatowskie, ale nie do wszystkiego sa zamienniki.
W
Elektrowentylator nagrzewnicy 550zł!
Co one z tytanu?
Zderzak przedni 1000zł!!!!!!!!
Skąd te ceny? to są nowe części z ASO?
Bo zderzaki czy wentylator na allegro , to chyba zupełnie inny poziom cenowy...
zderzak Lybra przód 650 zł
to samo 500 zł
elektrowentylator 199 zł
To tak na szybko, a bywają okazje (choćby u nas, na forum) !
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Wentylator NAGRZEWNICY nie chłodnicy!:)
Używki to od 250zl sie zaczynają (no ale tu ryzyko ile taki wytrzyma)
http://allegro.pl/item1169070788_lancia ... etrza.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zderzak w dobrym stanie z listwami i kratka środkowa na pewno nie kosztuje 500, a nawet jeśli tak to z malowaniem bardzo blisko się do 1000 zblizy
Odnośnie okazji, ja już pakowałem same nowe części, ale sie teraz za używanymi rozglądam, ale wtedy pojawia sie kwestia DOSTĘPNOŚCI, do swojego 1,8 nie moglem znale pokrywy zaworów! Z dedry dopasowałem (czy czegos tam)bo nowa 700zł!!!!
Naprawdę gdy sie Lybra nie psuje to jest ok, ale gdy zaczyna sie cos sypać, nawet drobnostki uwierz okazuje sie ze
-drogie
-ciężko o zamienniki/brak
-ciężko o używki (niska podaż)
Używki to od 250zl sie zaczynają (no ale tu ryzyko ile taki wytrzyma)
http://allegro.pl/item1169070788_lancia ... etrza.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zderzak w dobrym stanie z listwami i kratka środkowa na pewno nie kosztuje 500, a nawet jeśli tak to z malowaniem bardzo blisko się do 1000 zblizy
Odnośnie okazji, ja już pakowałem same nowe części, ale sie teraz za używanymi rozglądam, ale wtedy pojawia sie kwestia DOSTĘPNOŚCI, do swojego 1,8 nie moglem znale pokrywy zaworów! Z dedry dopasowałem (czy czegos tam)bo nowa 700zł!!!!
Naprawdę gdy sie Lybra nie psuje to jest ok, ale gdy zaczyna sie cos sypać, nawet drobnostki uwierz okazuje sie ze
-drogie
-ciężko o zamienniki/brak
-ciężko o używki (niska podaż)
QV...soon:)
Re: Nasza Klubowa Lybra w artykule Auto Świata
Tylko chciałbym zobaczyć jak wyglądałby artykuł o Audi A4 Avant czy Passacie B5Heathen pisze:A mi sie artykuł podoba. Suche fakty. Ochy i achy nie są potrzebne! Wystarczy przeczytac opinię fachowca i spojrzeć na zdjęcia! Wtedy nie przeraża liche zawieszenie, padający osprzęt, żłopiący olej 1,8:)
Mowicie o braku plusów. A jaki inny plus ma lancia poza niebanalnym wyglądem, dobrym komfortem i wyposażeniem?
O wyglądzie świadczą dobre fotki a nie słowa (Tylko ta wycieraczka tylna)

Nie przejmuj sięAlan pisze:ale że moja kappa jest kanciata to dowiedziałem się dopiero dziś


A czego oczekujecie od samochodu, który jako nowy kosztował niekiedy sporo ponad dużą bańkę?Heathen pisze:No cena auta jest atutem, ale koszty utrzymania faktycznie wysokie.

Niestety, ale wahacze bez wymiennych sworzni, stają się powoli zjawiskiem normalnym. A ceny wahaczy do Lybry złe nie są - proponuję popatrzeć na ceny elementów zawieszenia firmy TRW do wspomnianego Passata B5 przed liftemHeathen pisze:Czesci fiatowskie, ale nie do wszystkiego sa zamienniki.
W wahaczach sworznia nie wymienisz!
Głupia sprezynka pod pedał sprzegla 150zł (sprezynka+bolce 2x)
Elektrowentylator nagrzewnicy 550zł!
Co one z tytanu?
Zderzak przedni 1000zł!!!!!!!!
Koszt utrzymania wysoki, bo w moim mniemaniu Lybra nie jest bezawaryjna. (wiem wiem jak sie tanio kupilo to teraz sie doklada, ale ja nie kupilem zajechanego auta, a skrupulatnie z racji wieku wychodza problemy), a gdy porownam to z cenami z grupy VAG (moj mechanik jezdzi Golfem i paskiem) to mi rece opadaja! o okolo 1/3 wszystko tansze tam jest!

Zderzak 1000zł? Jak na Lybrę źle nie jest, dla przykładu kompletny zderzak do Espero (tak Daewoo) bez malowania to 1500zł. Dokładasz malowanie i masz lekko 2tys. zł.
Nie wiem skąd kolego wziąłeś, że części do samochodów grupy VAG są o 1/3 tańsze

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX