Lybra 1.8 16V po remoncie kapitalnym silnika. Gdzie ta moc?

pilot311
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 27
Rejestracja: 16 lis 2009, 14:08
Lokalizacja: Ostojow
Kontakt:

Lybra 1.8 16V po remoncie kapitalnym silnika. Gdzie ta moc?

Post autor: pilot311 » 11 sie 2010, 10:08

Witam wszystkich forumowiczów.
Jak wcześniej pisałem dobiegał ku końcowi remont kapitalny silnika. Po złożeniu i zainstalowaniu w komorze odpalił od pierwszego! jestem b. zadowolony. W dniu wczorajszym jeździłem samochodem po raz pierwszy od remontu, poza źle działającymi hamulcami przednimi (tarcze do przetoczenia samochód stał 6 miesięcy) zastanawiam się nad jego mocą.
I tu pytanie do znających się na rzeczy, z doświadczeniami lub jeżdżących Lybra z silnikiem 1.8 16V VVT: :?: spodziewałem się jakiegoś odczuwalnego zwiększenia mocy :!: , zrywności :!: A tu ten sam muł. Czy to jest normalne?
Przez okres remonty jeździłem Oplem Astrą z silnikiem 90KM 1,4 benzyna (fakt z przebiegiem 15000km) ale samochód mający 40KM mniej wprost odlatuje.

Awatar użytkownika
Heathen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2001
Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lybra 1.8 16V po remoncie kapitalnym silnika. Gdzie ta m

Post autor: Heathen » 11 sie 2010, 10:23

Primo, po kapitalnym remoncie to spokojnie z 2000km nie powinienes przekraczac 3-4krpm....i potem wymienic olej. I dopiero potem DELIKATNIE przyciskac. Wiec jak ty odrazu chciales sprawdzic buta auta...to mogles narobic szkód, bo silnik raczej wymaga dotarcia.
Nie wiem co chcesz porównywać moja 130km odlatuje, mialem swego czasu problem z VIS, ale aktualnie silnik jest w 100% sprawny od okolo 4000rpm zaczyna ladnie wyrywać do przodu.
Podłącz pod kompa i sprawdz...czy nie ma bledow, czy rozrzad dobrze zalozony, czy VIS i wariator dziala.
ALE nie katuj silnika po generalce odrazu!!!!!!!!
QV...soon:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”