Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych

Awatar użytkownika
cypisus
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 33
Rejestracja: 09 paź 2009, 13:26
Lokalizacja: Olkusz

Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych

Post autor: cypisus » 02 lis 2010, 19:03

Witam, w swojej Kappie mam fabryczne ksenony w których szwankują przetwornice (najprawdopodobniej, bo żarniki są nowe). Czy takie uniwersalne allegrowe przetwornice za 50zł będą pasowały? Czy nie będzie konfliktów z komputerem w samochodzie?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 22:09 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Lancia Kappa 2.4 5.20 99'

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych

Post autor: Tomzik » 03 lis 2010, 12:17

Nie powinno być konfliktów, przednie lampy i tak nie są podłączone do infocenter (nie licząc pozycyjnych oczywiście).

Ja mam jakieś uniwersalne, choć droższe, bo niby Helli, i śmigają ok, chociaż zauważyłem wolniejsze rozświetlanie się palników przy włączaniu świateł w porównaniu do oryginalnych przetwornic.

Z drugiej strony- pracują już ponad 1,5 roku bez najmniejszego zarzutu. W zeszłym roku kupiłem całą lewą lampę z oryginalną przetwornicą MM i wytrzymała jakieś 3 tygodnie, po czym wróciłem do przetwornicy Helli ;)

Zależy co kupisz, ale będą Cię czekać małe modyfikacje z kablami, ale na pewno sobie poradzisz.

Trzeba tylko pomyśleć co zrobić z kablem do żarnika, bo w oryginale idzie on wewnątrz lampy, natomiast przy rozwiązaniu "uniwersalnym" będzie na zewnątrz i jak wtyczka do żarnika będzie pod kątem prostym do kabla to może być kłopot z regulacją świateł- kabel oprze się na "kołnierzu" lampy i silniczek nie pójdzie dalej- ja tak właśnie mam. Muszę coś wykombinować w tej sprawie ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”