Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych
- cypisus
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 09 paź 2009, 13:26
- Lokalizacja: Olkusz
Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych
Witam, w swojej Kappie mam fabryczne ksenony w których szwankują przetwornice (najprawdopodobniej, bo żarniki są nowe). Czy takie uniwersalne allegrowe przetwornice za 50zł będą pasowały? Czy nie będzie konfliktów z komputerem w samochodzie?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 22:09 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Lancia Kappa 2.4 5.20 99'
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Kappa - przetwornice do lamp ksenonowych
Nie powinno być konfliktów, przednie lampy i tak nie są podłączone do infocenter (nie licząc pozycyjnych oczywiście).
Ja mam jakieś uniwersalne, choć droższe, bo niby Helli, i śmigają ok, chociaż zauważyłem wolniejsze rozświetlanie się palników przy włączaniu świateł w porównaniu do oryginalnych przetwornic.
Z drugiej strony- pracują już ponad 1,5 roku bez najmniejszego zarzutu. W zeszłym roku kupiłem całą lewą lampę z oryginalną przetwornicą MM i wytrzymała jakieś 3 tygodnie, po czym wróciłem do przetwornicy Helli
Zależy co kupisz, ale będą Cię czekać małe modyfikacje z kablami, ale na pewno sobie poradzisz.
Trzeba tylko pomyśleć co zrobić z kablem do żarnika, bo w oryginale idzie on wewnątrz lampy, natomiast przy rozwiązaniu "uniwersalnym" będzie na zewnątrz i jak wtyczka do żarnika będzie pod kątem prostym do kabla to może być kłopot z regulacją świateł- kabel oprze się na "kołnierzu" lampy i silniczek nie pójdzie dalej- ja tak właśnie mam. Muszę coś wykombinować w tej sprawie
Ja mam jakieś uniwersalne, choć droższe, bo niby Helli, i śmigają ok, chociaż zauważyłem wolniejsze rozświetlanie się palników przy włączaniu świateł w porównaniu do oryginalnych przetwornic.
Z drugiej strony- pracują już ponad 1,5 roku bez najmniejszego zarzutu. W zeszłym roku kupiłem całą lewą lampę z oryginalną przetwornicą MM i wytrzymała jakieś 3 tygodnie, po czym wróciłem do przetwornicy Helli

Zależy co kupisz, ale będą Cię czekać małe modyfikacje z kablami, ale na pewno sobie poradzisz.
Trzeba tylko pomyśleć co zrobić z kablem do żarnika, bo w oryginale idzie on wewnątrz lampy, natomiast przy rozwiązaniu "uniwersalnym" będzie na zewnątrz i jak wtyczka do żarnika będzie pod kątem prostym do kabla to może być kłopot z regulacją świateł- kabel oprze się na "kołnierzu" lampy i silniczek nie pójdzie dalej- ja tak właśnie mam. Muszę coś wykombinować w tej sprawie

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205