Fiat Bravo II (2007-2014)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: NIKI » 08 lis 2010, 14:02

Paradoksalnie to bardzo podobne auta!
Bravo II dużo przejęło z lybry. między innymi takie smaczki jak podświetlane klamki, diody w lusterkach itp.
Auta podobnie się prowadzą i maja podobną ilość miejsca w kabinie.
Jeżeli chodzi o komfort jazdy to zdecydowanie wygodniej w Lybrze. Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Moje byłe Włoszki

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: Nat » 08 lis 2010, 16:27

Pewnie dlatego, że Lybra ma za sobą stosunkowo duzy kufer do ciągnięcia vs. zgrabny hatchback Bravo.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: Tomzik » 08 lis 2010, 22:46

NIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniak ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: NIKI » 08 lis 2010, 22:52

Tomzik pisze:
NIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniak ;)

Co fakt to fakt ! : ok2 :
Moje byłe Włoszki

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: Nat » 09 lis 2010, 10:58

NIKI pisze:
Tomzik pisze:
NIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniak ;)

Co fakt to fakt ! : ok2 :
Najlepiej o poj. 2000 ccm. Amen.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: Tomzik » 09 lis 2010, 11:18

Nie, lepiej 3000ccm ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: broker » 10 mar 2011, 20:41

Fiat Bravo kontra VW Golf, Peugeot 308, Renault Megane i Skoda Octavia: Polacy kupują oczami

:link:

Oto po ocenie wyglądu i stylu Bravo otrzymało aż 81 punktów, podczas gdy reszta stawki musiała się zadowolić wynikami między 64 a 65 punktów. To ogromna przewaga na starcie! Co więcej, Fiat Bravo wygrał również pod względem jakości wykończenia i solidności wykonania, a tuż za nim uplasował się Volkswagen Golf. Najmniej spodobało się plastikowe wnętrze Skody Octavii. To jednak nie koniec dominacji włoskiej marki, bo Bravo ex aequo z Golfem uzyskało najlepszą notę za ergonomię. Najgorzej w tym zakresie wypadło Renault, którego kokpit nie przekonał łatwością obsługi i pozycją za kierownicą.

Jak się później okazało, cenne punkty bardzo przydały się Fiatowi Bravo, bowiem wypadło ono najgorzej pod względem przestronności z przodu (tutaj triumfowała Octavia), a także z tyłu (strata do Skody to aż 20 punktów). Przestronność i funkcjonalność to popisowe dyscypliny Skody, ze szczególnym uwzględnieniem bagażnika. Tylko dlaczego porównujemy hatchbacki z liftbackiem? To proste: Octavię zbudowano na płycie Golfa i nawet sam producent określa samochód jako kompaktowy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: Duch-Dziadka » 11 mar 2011, 9:43

Moj kolega ktorego ojciec od zawsze jezdzil fordami i VW jak kupowal auto dla siebie to wybral wlasnie nowe bravo.
Czarna perła z pakietem sport i silnikiem 1.4 T. Bardzo zadowolony jest z tego auta, a szukal czego bardzo stylowego.
Myslal nad Delta, ale byla zbyt droga. :D :)
Jesli chodzi o ten test to nie jest on dla mnie zaskoczeniem... :D :)
Giulietta Veloce 2016r

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka

Post autor: broker » 15 paź 2011, 11:28

Fiat Bravo II

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: broker » 31 paź 2011, 18:46

Fiat Bravo: Gdyby nie ta skrzynia...

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"

Post autor: broker » 07 lis 2011, 21:25

Fiat Bravo 1,6 Multijet Dynamic ? druga szansa [test]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Fiat Bravo Xtreme

Post autor: Dudi » 26 paź 2012, 10:59

Fiat Bravo Xtreme (dla Brazylii :roll: ):
Fiat Bravo Xtreme.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Fiat Bravo Xtreme

Post autor: Dawid » 26 paź 2012, 11:16

Zajebiaszcze :)
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Fiat Bravo II

Post autor: broker » 27 paź 2012, 5:27

Fiat Bravo 1,6 Multijet Emotion ? dla młodych z rozsądkiem [test autokult.pl]


:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Fiat Bravo Xtreme

Post autor: broker » 27 paź 2012, 5:29

Fiat Bravo Xtreme ? wstęp do świata najmocniejszych hot-hatchów? [S?o Paulo 2012]

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”