Fiat Bravo II (2007-2014)
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Paradoksalnie to bardzo podobne auta!
Bravo II dużo przejęło z lybry. między innymi takie smaczki jak podświetlane klamki, diody w lusterkach itp.
Auta podobnie się prowadzą i maja podobną ilość miejsca w kabinie.
Jeżeli chodzi o komfort jazdy to zdecydowanie wygodniej w Lybrze. Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Bravo II dużo przejęło z lybry. między innymi takie smaczki jak podświetlane klamki, diody w lusterkach itp.
Auta podobnie się prowadzą i maja podobną ilość miejsca w kabinie.
Jeżeli chodzi o komfort jazdy to zdecydowanie wygodniej w Lybrze. Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Moje byłe Włoszki
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Pewnie dlatego, że Lybra ma za sobą stosunkowo duzy kufer do ciągnięcia vs. zgrabny hatchback Bravo.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniakNIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Tomzik pisze:Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniakNIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Co fakt to fakt !

Moje byłe Włoszki
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Najlepiej o poj. 2000 ccm. Amen.NIKI pisze:Tomzik pisze:Odkąd kupiłem swoją Cromę 2,0T i.e. wiedziałem, że jedynie słusznym napędem jest doładowany benzyniakNIKI pisze:Ale jeżeli chodzi o przyjemność to większą dawało mi Bravo. Silnik 1400ccm Turbo 150 koni z auta czynił pocisk. 8,2 do setki w porównaniu z 154 konną lybrą która rozpędza się do 100 w 9,9 to duża różnica!
Co fakt to fakt !
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Nie, lepiej 3000ccm 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Fiat Bravo kontra VW Golf, Peugeot 308, Renault Megane i Skoda Octavia: Polacy kupują oczami


Oto po ocenie wyglądu i stylu Bravo otrzymało aż 81 punktów, podczas gdy reszta stawki musiała się zadowolić wynikami między 64 a 65 punktów. To ogromna przewaga na starcie! Co więcej, Fiat Bravo wygrał również pod względem jakości wykończenia i solidności wykonania, a tuż za nim uplasował się Volkswagen Golf. Najmniej spodobało się plastikowe wnętrze Skody Octavii. To jednak nie koniec dominacji włoskiej marki, bo Bravo ex aequo z Golfem uzyskało najlepszą notę za ergonomię. Najgorzej w tym zakresie wypadło Renault, którego kokpit nie przekonał łatwością obsługi i pozycją za kierownicą.
Jak się później okazało, cenne punkty bardzo przydały się Fiatowi Bravo, bowiem wypadło ono najgorzej pod względem przestronności z przodu (tutaj triumfowała Octavia), a także z tyłu (strata do Skody to aż 20 punktów). Przestronność i funkcjonalność to popisowe dyscypliny Skody, ze szczególnym uwzględnieniem bagażnika. Tylko dlaczego porównujemy hatchbacki z liftbackiem? To proste: Octavię zbudowano na płycie Golfa i nawet sam producent określa samochód jako kompaktowy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Moj kolega ktorego ojciec od zawsze jezdzil fordami i VW jak kupowal auto dla siebie to wybral wlasnie nowe bravo.
Czarna perła z pakietem sport i silnikiem 1.4 T. Bardzo zadowolony jest z tego auta, a szukal czego bardzo stylowego.
Myslal nad Delta, ale byla zbyt droga.
Jesli chodzi o ten test to nie jest on dla mnie zaskoczeniem...

Czarna perła z pakietem sport i silnikiem 1.4 T. Bardzo zadowolony jest z tego auta, a szukal czego bardzo stylowego.
Myslal nad Delta, ale byla zbyt droga.


Jesli chodzi o ten test to nie jest on dla mnie zaskoczeniem...


Giulietta Veloce 2016r
Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sukces Fiata Bravo w teście długodystansowym "Auto Bild"
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo Xtreme
Fiat Bravo Xtreme (dla Brazylii
):

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Fiat Bravo Xtreme
Zajebiaszcze 

Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Fiat Bravo II
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Bravo Xtreme
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM