Post
autor: Tomzik » 22 lis 2010, 21:14
Nat pisze:punto I 75 z wysilonym silnikiem 1,4 benzyna turbo. Lubię wilki w owczej skórze.
Punto GT- fajne- 133KM i ponad 200Nm w takim pudełku robiło swoje- w przyspieszeniu 60-100 na IV biegu kroiło nawet ówczesnego Nissana 200SX

I faktycznie- poza czerwonym napisem "GT" na klapie tylnej, alusami i minimalnie agresywniejszymi zderzakami autko nie różniło się od "cywilnych" 55, 60 czy 75- też bardzo lubię takie zakamuflowane sztuki
Namyślałem się kiedyś nad tym, ale to jednak dość droga zabawka jak na rocznik i wielkość i wyszła z tego namyślania Croma 2,0T i.e.

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205