Podobno pasują od Pandy
Ma cie jakieś doświadczenia, montował może ktoś u siebie?
Kappa - centralny zamek
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:35
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Sztombergi Świętokrzyskie
Re: Kappa - centralny zamek
Była:LANCIA KAPPA 2.0 20V SW 98r,Jest;AR 147 1.6 T.SPARK 05r;KAWASAKI NINJA 500R 03r;YAMAHA VIRAGO XV1100 92r;JAWA CZ-175 88r.
Re: Kappa - centralny zamek
No i oczywiście trzeci przycisk do otwierania bagażnika, ja już mam tak od dwóch lat.Alan pisze:ktoś gdzieś pytał o kluczyki z centralnym w"scyzoryku",a że ostatnio mam zawał w pracy to juz nie pamiętam kto i gdzie![]()
dlatego wrzucę tuja mam takowe i działa
oczywiście dokładana centralka do instalacji
Re: Kappa - centralny zamek
Eh...i na mnie przyszedł czas....
Wszystko było ok - jak zamykałem z kluczyka drzwi kierowcy - wszystkie się zamykały...i analogicznie zamykały gdy zamykałem zamek w drzwiach kierowcy.
A teraz blade cztery litery. Nie mogę zamknąć kluczykiem ani drzwi kierowcy...ani pasażera. Dodatkowo nie mogę również zamknąć ich od środka tą dźwigienką przy klamce wewnętrznej. Coś jakby je trzymał...zablokowało.
I teraz pytanie czy silniczki się przepaliły i zablokowały w danej pozycji...czy może te rygle? Dziwne jest jednak to, że stało się to samo w obu przednich drzwiach...
Gdy w Lybrze tak się stało to po odłączyłem na noc aku - a po ponownym podłączeniu było już ok...
Czy oprócz silniczków/rygli może to być coś innego? Na przykład sterownik zamka centralnego?
Planuję wyjazd na Woodstock w czwartek i nie uśmiecha mi się zostawiać auto otwarte na kilka dni na jakiś parkingu
Wszystko było ok - jak zamykałem z kluczyka drzwi kierowcy - wszystkie się zamykały...i analogicznie zamykały gdy zamykałem zamek w drzwiach kierowcy.
A teraz blade cztery litery. Nie mogę zamknąć kluczykiem ani drzwi kierowcy...ani pasażera. Dodatkowo nie mogę również zamknąć ich od środka tą dźwigienką przy klamce wewnętrznej. Coś jakby je trzymał...zablokowało.
I teraz pytanie czy silniczki się przepaliły i zablokowały w danej pozycji...czy może te rygle? Dziwne jest jednak to, że stało się to samo w obu przednich drzwiach...
Gdy w Lybrze tak się stało to po odłączyłem na noc aku - a po ponownym podłączeniu było już ok...
Czy oprócz silniczków/rygli może to być coś innego? Na przykład sterownik zamka centralnego?
Planuję wyjazd na Woodstock w czwartek i nie uśmiecha mi się zostawiać auto otwarte na kilka dni na jakiś parkingu

Był: Lancia Lybra SW 2.4 JTD 150 KM, Lancia Kappa 3.0, AR 159, kilka AR 156
Jest: Lancia Thesis 2.4 JTD, Citroen CX 2.5 Prestige, Vel Satis 2.2 DCI
Jest: Lancia Thesis 2.4 JTD, Citroen CX 2.5 Prestige, Vel Satis 2.2 DCI
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa - centralny zamek
Musisz rozbierać boczki zobaczyć od środka co nie gra innej rady nie ma.
Jak silniczek padnie to zamek nie działa ale ręcznie zamykasz,zarówno kluczem jak i dzwigienką.
Jak nie możesz przekręcić kluczyka no to raczej zapadki w zamku.
Tak czy siak rozbieranie.
Jak silniczek padnie to zamek nie działa ale ręcznie zamykasz,zarówno kluczem jak i dzwigienką.
Jak nie możesz przekręcić kluczyka no to raczej zapadki w zamku.
Tak czy siak rozbieranie.
- tomas
- Forumowicz/ka
- Posty: 163
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 0:00
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mielec - podkarpacie
- Kontakt:
Re: Kappa - centralny zamek
Niekoniecznie.
U mnie posypały się komutatory w silniczkach tak że zblokowały zamki.
Nie da się wtedy ani z kluczyka, ani ryglem.
TUTAJ jest mój opis jak je zastąpić.
Pozdrawiam
U mnie posypały się komutatory w silniczkach tak że zblokowały zamki.
Nie da się wtedy ani z kluczyka, ani ryglem.
TUTAJ jest mój opis jak je zastąpić.
Pozdrawiam
Jest:
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -
98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego
Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km
07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta
97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia
87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje
10' Daihatsu Materia 1,5 103Km -

98' Ypsilon Elefantino 1,1 55Km - autko do wszystkiego

Było:
07' Lancia Thesis 2,4 mJTD 20V 185Km

07' Daihatsu Materia 1,3 91Km - rzadsze niż porsche, fantastyczny do miasta

97' Kappa 2,0 VIS 155Km LPI-Vialle - holenderska ekologia

87' Chrysler Le Baron GTC 2,2 TURBO Benz. 185Km - to było coś, moc w czystej postaci
72' VW Garbus 1,3 44Km - jedyny Volkswagen którego szanuje
