Kappa 2.4 tds - jak założyć pasek wielorowkowy

krymol
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 19 paź 2009, 8:52
Imię: Marek
Lokalizacja: Oświęcim

Kappa 2.4 tds - jak założyć pasek wielorowkowy

Post autor: krymol » 23 mar 2011, 18:12

Witam mam małe pytanko czy ma ktos jakis schemat lub cos w tym stylu zebym sie dowiedział jak ten pasek przechodzi przez koła i rolki bo jutro robie wymiane a stary sie zerwał i nie mam na czym sie odwzorowac

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: pasek wielorowkowy kappa 2.4tds

Post autor: przemas81 » 23 mar 2011, 20:56

najprościej mówiąc tam gdzie masz gładkie "kółka" tam jest gładka strona paska ,gdzie rowki tam rowkowana -raczej nie idzie sie pomylic i zle go załozyć-czeka Cie oczywiście wywalenie prawgo koła i nadkola-masz wtedy super dostęp do wszelkich rolek i kół-gdybys zapyatł się dwa dni wcześniej machnąłbym ci fote bo miałem akurat rozebraną tą strone autka-ale strachu nie ma-przed zakładaniem odkręć najpierw napinacz ;)
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

krymol
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 19 paź 2009, 8:52
Imię: Marek
Lokalizacja: Oświęcim

Re: pasek wielorowkowy kappa 2.4tds

Post autor: krymol » 24 mar 2011, 6:53

Wielkie dzięki Przemas1 az mi morale podskoczyły zaraz jade to zmieniac wszystkie rolki i reszte mam na widoku bo tez zmieniłem napinacz,męcze sie z wyciągnieciem miski jest juz odkrecona ale musze silnik podniesc bo ani rusz bez tego

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 tds - pasek wielorowkowy

Post autor: przemas81 » 24 mar 2011, 20:51

zrób jakieś foto jak wymontowujesz miske bo mnie tez to czeka a tak juz po omacku nie bede tego robił
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

krymol
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 102
Rejestracja: 19 paź 2009, 8:52
Imię: Marek
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Kappa 2.4 tds - pasek wielorowkowy

Post autor: krymol » 25 mar 2011, 10:51

Troche za pózno odczytałem i z fotek lipa miska juz na swoim miejscu ale jak bedziesz mial jakies pytania to pytaj bo troszke ta wymiana miski nie łatwa bynajmniej dla mnie

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4042
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa 2.4 tds - pasek wielorowkowy

Post autor: volf » 25 mar 2011, 22:31

A może w temacie napiszesz coś więcej na temat demontażu tej miski-jakie problemy, czy trzeba opuszczać sanki itp?
Może jeszcze ktoś inny będzie potrzebował tych info i byłoby mu łatwiej...
KAPPA TDS & JTD

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Kappa 2.4 tds - pasek wielorowkowy

Post autor: przemas81 » 26 mar 2011, 20:18

volf pisze:A może w temacie napiszesz coś więcej na temat demontażu tej miski-jakie problemy, czy trzeba opuszczać sanki itp?
Może jeszcze ktoś inny będzie potrzebował tych info i byłoby mu łatwiej...


Dokładnie bo u mnie peknięcie sie powieksza-klejenie klejami guzik daje i trzeba zrzucić i pospawać a z ogledzin wiem że prawa strona miski na pewno sprawi problem
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”