Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Awatar użytkownika
Michas
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 24 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Tczew

Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: Michas » 25 mar 2011, 10:41

Witam!
Mam problem z moją Lybrą. Mianowicie ogolnie ciezko odpala od okolo 2 do 3 sekund, a czasem wcale mi nie odpala. Szczególnie jak mam malo paliwa w baku. Wydaje mi sie za paliwo sie cofa - jesli jest taka mozliwosc rozrusznik super kręci ale autko nie pali. filtr paliwa wymieniony, komputer nie wykazuje zadnych bledow. Prosze o pomoc.

Awatar użytkownika
bentekQLIMAX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 218
Rejestracja: 12 lip 2010, 23:10
Imię: Dawid
Lokalizacja: Zabrze

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: bentekQLIMAX » 26 mar 2011, 12:21

witam
posprawdzaj wszystkie wezyki od baku, przy filtrze i pompie tzn podociagaj albo powymieniaj objemki
moze ci ktoras swieca niedogzewa albo ci paliwko ucieka na wezykasz przelewowych jak takie masz
a w najgorszym przypadku pompa paliwa nie trzyma paliwa i bedziesz musial ja uszczelnic troche to kosztuje:(
ale badzmy dobrej mysli:)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
LybraSW
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
Imię: Michal
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: LybraSW » 26 mar 2011, 12:34

Co do świec to byłbym ostrożny gdyż znam przypadki że nawet przy wszystkich uszkodzonych Lybra odpalała na mrozie. Większość pomp wtryskowych ma zaworek zwrotny który uniemożliwia cofnięcie się paliwa.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 13:52 przez LybraSW, łącznie zmieniany 1 raz.
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW

Awatar użytkownika
facio
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 412
Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: facio » 26 mar 2011, 13:41

Witam, są we waszych wypowiedziach nie jasnosci 1 .Libra 2,4 jtd ma dwe pompy ,jedna elektryczna znajduje się w zbiorniku ,druga podbijająca cisnienie napedzana jest paskiem rozrządu a wracajac do meritum podstawą jest sprawdzenie ciśnienia na listwe cisnieniowej, tam jest czujnik który jest odpowiedzialny za cisnienie a za razem ma wpływ na uruchomienie silnika.
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898

Awatar użytkownika
Michas
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 21
Rejestracja: 24 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Tczew

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: Michas » 27 mar 2011, 11:51

Dodam jeszcze ze na lince zapala po chwili doslownie 3 metry starcza i pali.

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: Polej » 27 mar 2011, 12:07

Michas pisze:Dodam jeszcze ze na lince zapala po chwili doslownie 3 metry starcza i pali.
"na pych"?? Brawo!
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

roni660
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 06 lip 2009, 16:09
Imię: Roland
Lokalizacja: Lubin

Re: Lybra 2.4JTD 136KM - chyba sie zapowietrza

Post autor: roni660 » 27 mar 2011, 12:14

Może być tak że , zawiesza się jeden z wtryskiwaczy - wtedy spada ciśnienie na listwie i silnik ciężko odpala.
Lancia Delta III 1.6 M-jet
Fiat Croma 2.4 M-jet

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”