
[..] wiadomo, że nie zmienią się bardzo linie auta i że nowa będzie jego stylistyka, którą Panda ma odważnie nawiązywać do modelu 500. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy.
[..] wiadomo, że nie zmienią się bardzo linie auta i że nowa będzie jego stylistyka, którą Panda ma odważnie nawiązywać do modelu 500. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy.
Co jak co ale wnętrze w Pandzie II ma dużo wspólnego z Uno, który był produkowany w latach 90-tych.thermano pisze:Myślę , że po prawie 10 latach wnętrze będzie nowocześniejsze . Ale będzie mi brakować jej kanciastego uroku . Póki co stoi w garażu i ujeżdża ją Małżonka Oleńka
czysta ciekawośćthermano pisze:Nie - mamy srebrną z czarnymi zderzakami i relingami . A czemu pytasz ?
Z tego co na razie wiadomo, nowa Panda stanowić będzie rozwinięcie i udoskonalenie koncepcji poprzednika, który rozpoczął tak udaną karierę rynkową i miał znaczący wpływ na poprawę notowań włoskiej firmy. Klienci docenili Pandę m.in. za funkcjonalność, przydatność do jazdy w mieście, przystępną cenę zakupu i niskie koszty eksploatacji oraz solidność wykonania, w czym niewątpliwa zasługa pracowników fabryki w Tychach.
Licząc od momentu premiery w roku 2003, skumulowana sprzedaż Pandy osiągnęła już poziom około 2 mln egzemplarzy.