Witam,
niestety wymiana świec i przewodów nic nie dała, chociaż poprawiło to dynamikę pracy silnika. widać różnicę:) Jutro postaram się rozebrać przepustnicę i ją wyczyścić. Mam nadzieję, że to pomoże bo jak nie to czeka mnie wydatek 500zł....
Pozdrawiam wszystkich
Lybra 1.6 16v + LPG - nietypowe wysokie obroty jałowe
- lukasz22i
- Klubowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie
Re: Lybra 1.6 16v + LPG - nietypowe wysokie obroty jałowe
Czy ktoś się orientuje czy ta przepustnica pasuje też do 2.0 20v? Ew. czy przepustnica w Kappie 2.0 jest taka sama jak w Lybrze?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Lybra 1.6 16v + LPG - nietypowe wysokie obroty jałowe
Witam, zgodnie z obietnicą piszę po przeprowadzonych pracach. A więc co następuje, wczoraj wymontowałem całą przepustnice wyczysciłem ją z nagaru, olejowego, zdemontowałem klapkę przepustnicy zeby dokladnie wyczyscic w kaźdej szczelinie, ogolnie rzecz biorąc syf jak by nalał oleju wymieszanego z piaskiem:] zdemontowałem również rure od odpowietrzenia silnika i wyczyscilem ten filterek siatkowy w rurze. Silniczek krokowy przeciscilem, oczywiscie w przepustnicy, nalewając benzynki ekstrakcyjnej i plukanie, następnie wstrzyknąłem deczko wd40 i podłączylem pod wtyczke i przekrecilem pare razy zaplon zeby sie przeruszal. Po czyszczeniu przepustnica az sie swieci nawt sa widoczne nano milimetrowe przeswity międzt obudowa a klapka czego nie byl przed czyszczeniem,a powinno byc. Nastepnie zmontowalem wszytko do kupy odpalilem silnik i .... chodzi, zobaczymy, jutro jade w trase wiec sie okaze. Pozdrawiam wszystkich i dzieki za pomoc. Ps. Przepustnica z lybry 2.0 nie pasuje do 1.6bo w 2.0 tak jakby elektroniczna