
Flavia Convertible tak wyglądała:


no bo przeca to jest Chrysler, tylko logo Lancii.MICHO pisze:Jak dla mnie za bardzo "amerykańska". Jakaś taka Chryslerowata jak nowy Fiat Freemont
Podpisuję się obiema rękami i nogami . I to nie dlatego Michu , że się nawracasz na reprezentacjęMICHO pisze:No ja wiem i dlatego na końcu dałem ""
Jak dla mnie żadnego charakteru i wygląduSamochód nie godny nazwania LANCIA...
Racja, mogliby chociaż taki zrobić, koszt na pewno nie wielki, a przynajmniej lekkie nawiązanie do przeszłości by było.Watazka pisze:Zasrany grill,nie poznasz na trasie.
No ktoś kupi , używane. Moja Kappa w 1997 roku wg cennika zamieszczonego na forum kosztowala lekko ponad 150 tys. i wtedy pewnie tez ktoś mówił podobne słowa ze kto tyle zapłaci za coś co nie ma znaczka BMW czy Mercedesa, a jednak ktoś kupował skoro teraz można je nabyć z 2 rekiNIKI pisze:Dla mnie to porażka jakich mało, tak jak Chryslera 300C z logiem Lancii jakoś przełknę, to ten kicz z rodem z USA sygnowany przez Lancie to już przegięcie.
A hit to taki będzie że się sprzeda parę sztuk i tyle, będzie to kosztować tyle co BMW 3 cabrio albo Audi A5 i nikt tego nie kupi....
Widzisz tylko kappa to LANCIA a nie Chrysler z logiem Lancii który jest o dekadę starszy od europejskiej konkurencji.....Claromonte pisze:No ktoś kupi , używane. Moja Kappa w 1997 roku wg cennika zamieszczonego na forum kosztowala lekko ponad 150 tys. i wtedy pewnie tez ktoś mówił podobne słowa ze kto tyle zapłaci za coś co nie ma znaczka BMW czy Mercedesa, a jednak ktoś kupował skoro teraz można je nabyć z 2 rekiNIKI pisze:Dla mnie to porażka jakich mało, tak jak Chryslera 300C z logiem Lancii jakoś przełknę, to ten kicz z rodem z USA sygnowany przez Lancie to już przegięcie.
A hit to taki będzie że się sprzeda parę sztuk i tyle, będzie to kosztować tyle co BMW 3 cabrio albo Audi A5 i nikt tego nie kupi....