Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrotach

robert 921973
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
Imię: robert
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrotach

Post autor: robert 921973 » 21 kwie 2012, 21:47

Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac

Post autor: Ramzes_II » 21 kwie 2012, 21:50

robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2707
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac

Post autor: Gros » 21 kwie 2012, 21:55

Ramzes_II pisze:
robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..
147 nie ma vis
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac

Post autor: Ramzes_II » 21 kwie 2012, 22:06

BogdanA pisze:
Ramzes_II pisze:
robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..
147 nie ma vis
aha. To popierniczyły mi się wersje. Sorki.
Czujnik fazy w takim razie obstawiam.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12140
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot

Post autor: topcio » 22 kwie 2012, 9:28

Ja bym zaczął od rzeczy podstawowych - świece, cewki a dokładnie czy pod cewką nie zebrała się woda.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

robert 921973
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
Imię: robert
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot

Post autor: robert 921973 » 27 kwie 2012, 21:51

Gdyby był uszkodzony czujnik faz,to prawdopodobnie nie odpaliłbym silnika a już napewno pokazałby go komputer. Pod cewką wody nie ma a silnik pracuje równo,nie szarpie więc świece i cewki są prawdopodobnie dobre.

robert 921973
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
Imię: robert
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot

Post autor: robert 921973 » 02 cze 2012, 19:33

Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam

miron
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2012, 17:06
Skype: sporodzinka
Imię: Mirek
Lokalizacja: Twardogóra

Re: Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrot

Post autor: miron » 06 cze 2012, 16:00

Ma to samo w Lybrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”