Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrotach
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
- Imię: robert
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrotach
Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac
V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2707
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac
147 nie ma visRamzes_II pisze:V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam



- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Kappa 2.0 lpg 147km-dławienie silnika na niskich obrotac
aha. To popierniczyły mi się wersje. Sorki.BogdanA pisze:147 nie ma visRamzes_II pisze:V.I.S. ? Nie siedzę w benzynie, ale te klapy lubią nie działać jak należy..robert 921973 pisze:Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
Czujnik fazy w takim razie obstawiam.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot
Ja bym zaczął od rzeczy podstawowych - świece, cewki a dokładnie czy pod cewką nie zebrała się woda.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
- Imię: robert
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot
Gdyby był uszkodzony czujnik faz,to prawdopodobnie nie odpaliłbym silnika a już napewno pokazałby go komputer. Pod cewką wody nie ma a silnik pracuje równo,nie szarpie więc świece i cewki są prawdopodobnie dobre.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 sie 2011, 9:12
- Imię: robert
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa 2.0 lpg 147KM - dławienie silnika na niskich obrot
Witam Wszystkich
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
Mam pytanie. Moja lancia przy prędkości obrotowej silnika do około 2000 trudno wchodzi na obroty (dławi się) powyżej 2000 obr. wszystko jest normalnie. Objaw ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie (lpg-sekwencja) ale najbardziej odczuwalny jest na zimnym silniku podczas, gdy auto jedzie jeszcze na benzynie. Po nagrzaniu jest nadal odczuwalny, ale w mniejszym stopniu. Byłem z tym problemem na komputerze i nic-zero błędów i innych usterek. Może ktoś z was ma jakiś pomysł lub miał podobny problem. Będę zobowiązany.
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:06
- Skype: sporodzinka
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Twardogóra
Re: Kappa 2.0 147KM LPG - dławienie silnika na niskich obrot
Ma to samo w Lybrze