NIE Lancie widziane na trasie.
- annubis17
- Forumowicz/ka
- Posty: 1231
- Rejestracja: 16 sie 2010, 19:41
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Koszalin
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Niedawno widziałem na drodze do mielna Łódzkiego Rolls-Royca Phantoma. To dopiero był widok... Nie myślałem że to takie wielkie.
Citroen XM 2.1D / Lancia Kappa 2.0 VIS
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Nie wiem, czy dział odpowiedni na to zdjęcie, bo auto pospolite, ale ta rejestracja mnie rozwaliła
foto zrobione osobiście w Warszawie...



foto zrobione osobiście w Warszawie...

były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: NIE Lancie widziane na trasie.

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Dziś widziana Alfa 146 1.9 JTD wraz z kierownikiem Miro z Limanowej, w Debicy pod znanym adresem. Z 105 KM urosła do 135 i pojechała w drogę powrotną. Auto dostało drugi oddech
Smiga jak zła 


Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Boski Lotus Elise wraz z włoskim teamem:
___________________________________
Wysłano z Motorola Defy z użyciem Tapatalk
___________________________________
Wysłano z Motorola Defy z użyciem Tapatalk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
W weekend będę podziwiał go w akcji - na Torze Poznańgrodek pisze:Boski Lotus Elise wraz z włoskim teamem:
___________________________________
Wysłano z Motorola Defy z użyciem Tapatalk

W sumie są zgłoszone bodajże 4 Lotusy,kilkanaście Porsche,kilka Ferrari,Pagani Zonda...i ponad 20 PF126

Będzie się działo,jak co zapraszam do Poznania w ten weekend

Dwie miłości,jedna pasja - to Kotuś,Marysia i Lancia,rzecz jasna 
Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4

Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Raz byłem w Poznaniu bo znajomy kumpla jeździł Porsche(teraz jeździ czy jeździł w Verva Racing Team ) i jak dla mnie nuuuuuuuuuuuuda, coś jak f1.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Jak w tym roku F1 to dla Ciebie nuuuuda to już nie wiem co nie jest
Inna sprawa, że jeśli masz choć trochę jak to się mówi "benzyny we krwi" to uwierz, na dźwięk bolidu F1 dostałbyś ciar na plerach...
Dla mnie to była najpiękniejsza muzyka jaką kiedykolwiek słyszałem. I miała blisko 130dB


Inna sprawa, że jeśli masz choć trochę jak to się mówi "benzyny we krwi" to uwierz, na dźwięk bolidu F1 dostałbyś ciar na plerach...
Dla mnie to była najpiękniejsza muzyka jaką kiedykolwiek słyszałem. I miała blisko 130dB

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Bo generalnie najciekawsze są najsłabsze auta - seje,Picanto,maluszki itp - tam się zawsze dużo dzieje.F1 nie oglądam,nudzi mnievanisch pisze:Raz byłem w Poznaniu bo znajomy kumpla jeździł Porsche(teraz jeździ czy jeździł w Verva Racing Team ) i jak dla mnie nuuuuuuuuuuuuda, coś jak f1.

No i zależy jak trafiłeś - jak nie ma zawodników z zagranicy w tych najmocniejszych autach to generalnie kiszka - 3 Porsche na krzyż i tyle

Dwie miłości,jedna pasja - to Kotuś,Marysia i Lancia,rzecz jasna 
Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4

Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
A powiedzcie mi, ci, co się im nudzi F1, w czym takie kaszlaki czy Porszawki są lepsze od F1.
Bo dla mnie to dopiero nudy, w tv a nawet na żywo takie Porsche wyglądają tak, jakby to Komarki jeździły. Najpierw powoooooli, jak żóóóółw ociężaaaale...
W porównaniu do F1 to nawet nie jest przepaść. Jak widziałem Porsche Super Cup na Monzie to mi się spać chciało. Zero dźwięku, zero prędkości. F1 na okrążeniu formującym przed wyścigiem była szybsza...
Ale każdy w sumie lubi co innego, jedni trochę prawdziwej szybkości i technologii a inni jak się kierowcy 30 razy na okrążeniu tasują, że nawet nie wiadomo co się w końcu na torze dzieje...
Bo dla mnie to dopiero nudy, w tv a nawet na żywo takie Porsche wyglądają tak, jakby to Komarki jeździły. Najpierw powoooooli, jak żóóóółw ociężaaaale...
W porównaniu do F1 to nawet nie jest przepaść. Jak widziałem Porsche Super Cup na Monzie to mi się spać chciało. Zero dźwięku, zero prędkości. F1 na okrążeniu formującym przed wyścigiem była szybsza...
Ale każdy w sumie lubi co innego, jedni trochę prawdziwej szybkości i technologii a inni jak się kierowcy 30 razy na okrążeniu tasują, że nawet nie wiadomo co się w końcu na torze dzieje...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Wtedy był jakiś gość z DE z Carrera Cup i ci Włosi z Ferrari.boruch pisze:Bo generalnie najciekawsze są najsłabsze auta - seje,Picanto,maluszki itp - tam się zawsze dużo dzieje.F1 nie oglądam,nudzi mnievanisch pisze:Raz byłem w Poznaniu bo znajomy kumpla jeździł Porsche(teraz jeździ czy jeździł w Verva Racing Team ) i jak dla mnie nuuuuuuuuuuuuda, coś jak f1.![]()
No i zależy jak trafiłeś - jak nie ma zawodników z zagranicy w tych najmocniejszych autach to generalnie kiszka - 3 Porsche na krzyż i tyle
A zrobili znów puchar 126p? To mogłoby być ciekawe

F1 oglądałem raz czy 2- bodajże debiut Kubicy i coś tam jeszcze, zbyt długie, jazda w kółko, mniej widowiskowe niż np rajdy... To nie dla mnie

Choć na żywo pewnie robi to jakieś wrażenie, to jak żużel- w TV nienawidzę oglądać, na stadionie- nawet lubię

Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Mniej widowiskowe niż rajdy?
Gdzie w rajdach jest walka koło w koło? A nie powiesz mi, że od zeszłego roku, a tym bardziej w tym, brakuje jej w F1. Nawet w Walencji w zeszłą niedzielę było sporo walki i nieoczekiwane awarie.
Zresztą- obecne rajdówki to pierdziawki, może jeszcze za dawnych czasów grupy B czy potem WRC coś tam było fajnego... Inna sprawa, że dziś "aż" 2 fabryczne zespoły dają rzeczywiście znakomity show
Gdzie w rajdach jest walka koło w koło? A nie powiesz mi, że od zeszłego roku, a tym bardziej w tym, brakuje jej w F1. Nawet w Walencji w zeszłą niedzielę było sporo walki i nieoczekiwane awarie.
Zresztą- obecne rajdówki to pierdziawki, może jeszcze za dawnych czasów grupy B czy potem WRC coś tam było fajnego... Inna sprawa, że dziś "aż" 2 fabryczne zespoły dają rzeczywiście znakomity show

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
w F1 tej walki jakoś mało... więcej się dzieje w boksach. Najciekawsze są serie typu WTCC/DTM - tam jest dopiero walka, wyprzedzanie i akcja.
F1 dla mnie też jest przynudne - co do dźwięku... szczerze, to jest po prostu głośno - wolę inne doznania dźwiękowe w motorsporcie.
F1 dla mnie też jest przynudne - co do dźwięku... szczerze, to jest po prostu głośno - wolę inne doznania dźwiękowe w motorsporcie.

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
Nie no ludzie, nie przesadzajcie, że w tym roku jest mało walki... Oglądał ktoś z Was jakiś wyścig sezonu 2012?
Już w qualu jest sporo emocji, skoro pierwsza piętnastka potrafi zmieścić się w przedziale jednej sekundy. Walki na torze jest bardzo dużo, jak pisałem wcześniej samo tasowanie się stawki 10 razy na okrążeniu wcale nie przesądza o atrakcyjności. Wolę jazdę koło w koło przez 2-3 szykany czy nawet uparte pokazywanie się w lusterku przez kilka okrążeń i czekanie na tą odpowiednią chwilę niż jak mi się 5 razy w ciągu jednego kółka lider zmieni.
Co do dźwięku F1 - to nie tylko silniki, i nie jest to "tylko głośno", bo nie ma chyba podobnych do F1 silników gdzie indziej. Na Monzie przepięknie dźwięk niosło po parku, cudowne echo. Do tego fantastyczne strzały w wydech przy redukcjach, widok rozgrzanych do białości tarcz hamulcowych podczas hamowania z 340 do 80km/h na odcinku 100m. Moim zdaniem nic spalinowego nie może się z tym równać.
Mnie w tym fascynuje przede wszystkim technika, dążenie do maksymalnego nagięcia regulaminu, szukanie rozwiązań dających tysięczne części sekundy. Wykorzystywanie do poprawy osiągów nawet takich rzeczy, które normalnie są ubocznym produktem spalania benzyny (i wcale nie mam na myśli zabronionej w F1 turbosprężarki
).
Rywalizację wśród kierowców traktuję jako drugorzędną, dla mnie to przede wszystkim rywalizacja zespołów, inżynierów, projektantów. Może dlatego nie rajcują mnie niższe serie. I dlatego, że nie ma na świecie drugiego auta, które jest w stanie pojechać równie szybko. Znajdą się takie, które mają większą prędkość maksymalną, większą moc czy nawet lepsze przyspieszenie, ale nie ma i pewnie długo nie będzie takiego, które pokona dany odcinek drogi (z zakrętami) szybciej.
Już w qualu jest sporo emocji, skoro pierwsza piętnastka potrafi zmieścić się w przedziale jednej sekundy. Walki na torze jest bardzo dużo, jak pisałem wcześniej samo tasowanie się stawki 10 razy na okrążeniu wcale nie przesądza o atrakcyjności. Wolę jazdę koło w koło przez 2-3 szykany czy nawet uparte pokazywanie się w lusterku przez kilka okrążeń i czekanie na tą odpowiednią chwilę niż jak mi się 5 razy w ciągu jednego kółka lider zmieni.
Co do dźwięku F1 - to nie tylko silniki, i nie jest to "tylko głośno", bo nie ma chyba podobnych do F1 silników gdzie indziej. Na Monzie przepięknie dźwięk niosło po parku, cudowne echo. Do tego fantastyczne strzały w wydech przy redukcjach, widok rozgrzanych do białości tarcz hamulcowych podczas hamowania z 340 do 80km/h na odcinku 100m. Moim zdaniem nic spalinowego nie może się z tym równać.
Mnie w tym fascynuje przede wszystkim technika, dążenie do maksymalnego nagięcia regulaminu, szukanie rozwiązań dających tysięczne części sekundy. Wykorzystywanie do poprawy osiągów nawet takich rzeczy, które normalnie są ubocznym produktem spalania benzyny (i wcale nie mam na myśli zabronionej w F1 turbosprężarki

Rywalizację wśród kierowców traktuję jako drugorzędną, dla mnie to przede wszystkim rywalizacja zespołów, inżynierów, projektantów. Może dlatego nie rajcują mnie niższe serie. I dlatego, że nie ma na świecie drugiego auta, które jest w stanie pojechać równie szybko. Znajdą się takie, które mają większą prędkość maksymalną, większą moc czy nawet lepsze przyspieszenie, ale nie ma i pewnie długo nie będzie takiego, które pokona dany odcinek drogi (z zakrętami) szybciej.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: NIE Lancie widziane na trasie.
raczej toru jak drogi, a już na pewno nie drogi w PolsceTomzik pisze: Znajdą się takie, które mają większą prędkość maksymalną, większą moc czy nawet lepsze przyspieszenie, ale nie ma i pewnie długo nie będzie takiego, które pokona dany odcinek drogi (z zakrętami) szybciej.

Też wolę rajdy, ale nie takie oglądane w tv bo tak naprawdę nie ma to jak poczuć zapach spalonego sprzęgła i klocków, poczuć podmuch pędzącego autka tuż obok Nas itd. itp.