Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Mam w aucie Kme Silver, który totalnie pada, maksymalne ciśnienie jakie daje to 0.87, więc czas na zmianę na nowy. Nie jestem przekonany czy kupić po prostu nowego Silvera czy zamienić na coś innego.
Takie rozważam:
-nowy silver ~220 zł
-Zeta S ~200 zł
-Scorpion ST ~240 zł
-Magic III ~220 zł
widziałem jeszcze Silver Turbo z nowym elektrozaworem za 360 zł - kwestia czy warto dopłacać..
Macie doświadczenia z tymi reduktorami?
Takie rozważam:
-nowy silver ~220 zł
-Zeta S ~200 zł
-Scorpion ST ~240 zł
-Magic III ~220 zł
widziałem jeszcze Silver Turbo z nowym elektrozaworem za 360 zł - kwestia czy warto dopłacać..
Macie doświadczenia z tymi reduktorami?
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
AC R01.Jedyny słuszny.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Poczytaj na forach lpg co ludzie mają i co polecają monterzy(ale dobrzy, nie druciarze).
Ja Ci taki, sprawdzony poleciłem.
Ja Ci taki, sprawdzony poleciłem.
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Popieram - ostatnio montowałem i się nim bawiłem - AC R-01 bardzo dobry i stały ciśnieniowo.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Mi gazownik do ostatniej 2,4 założył Zeta S . Dawał radę w zupełności.
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Stwierdziłem, że nie mam za dużo do stracenia i rozebrałem reduktor. W środku było trochę syfu, ale bez tragedii. Wszystko dokładnie przeczyściłem, wymyłem i skręciłem z powrotem. Ciśnienie po czyszczeniu i odpaleniu samochodu było dokładnie takie samo jak przed czyszczeniem. Zamieniłem przewód map sensora i ciśnienie z 0,7 wzrosło na 0,9...także jest to chyba kwestia pomiaru ciśnienia...
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Witam!
Ja mam scorpiona ST,przejechałem 92kkm i zdecydowałem się do niego zajrzeć,bo czasem "śmierdziało" gazem,falował na wolnych obrotach,spalanie wzrosło...
Też miałem dylemat,czy nie kupić nowego ST,ale zdecydowałem się na regenerację.
Wyszło OK,ale konsultowałem się z Damex'em kilka razy,gdyż było kilka wersji scorpiona ST...
Efekt- wahania ciśnienia do zaakceptowania 0,77-1,33(cut -off z 4,5 tys.obr)
Przy "normalnej" jeździe stabilny jak nowy-1.05 spada do 0,92,szybko się odbudowuje.
Warto wg.mnie się pobawić w regenerację,ale trzeba konsultować się z Damex'em w celu wyjaśnienia wszystkich niuansów.
Efekt mocno zadowalający.
P.S.
Kupiłem na forum LPG info scorpiona "do regeneracji"
Ja mam scorpiona ST,przejechałem 92kkm i zdecydowałem się do niego zajrzeć,bo czasem "śmierdziało" gazem,falował na wolnych obrotach,spalanie wzrosło...
Też miałem dylemat,czy nie kupić nowego ST,ale zdecydowałem się na regenerację.
Wyszło OK,ale konsultowałem się z Damex'em kilka razy,gdyż było kilka wersji scorpiona ST...
Efekt- wahania ciśnienia do zaakceptowania 0,77-1,33(cut -off z 4,5 tys.obr)
Przy "normalnej" jeździe stabilny jak nowy-1.05 spada do 0,92,szybko się odbudowuje.
Warto wg.mnie się pobawić w regenerację,ale trzeba konsultować się z Damex'em w celu wyjaśnienia wszystkich niuansów.
Efekt mocno zadowalający.
P.S.
Kupiłem na forum LPG info scorpiona "do regeneracji"

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
King to jest marka firmy A.Max producentem jest A.E.B. - najlepszy producent elektroniki do LPG. Ja mam Kinga i nie mam problemów, sterownik sam się dostraja automatycznie a nie jak Stag, trzeba co jakiś czas regulować.oswald pisze:W mojej k SW 2.4 20V mam zavoli zeta s, bezproblemowo daje radę, przejechał już ok 100 tyś. na lpg. (wtryskiwacze planijet). Do k coupe gazownik proponuje mi jakiegoś kinga, ale nie wiem co to.
Co do reduktora - jest dużo wynalazków polskich do końca nie sprawdzonych. Proponuję OMVL Dream XXI High Power lub tańszy Zavoli Zeta S. Co do Gurtnerów - kiedyś były dobre, teraz dużo reklamacji, przepuszczają gaz i ciśnienia nie trzymają.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
OMVL HP do 170 koni to lekkie przegięcie, MP wystarczy w zupełności
Raz miałem w ręku reduktor( zwykłe "dwie cycki" omvl) mający 180 tyś km w Fiacie z nauki jazdy
OMVL ma dużą zaletę- nie przenosi cykania na budę, co lubi robić Zavoli.
Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.


Chociaż przyznam się bez bicia, że dzisiaj w Lybrze 2,4 założyłem Zavoli zeta S i jak najbardziej wystarcza.
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

Pupowóz - Jeep Commander
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Mam pytanie z innej beczki.
Uruchomiony silnik po postoju (od kilku minut do kilku godzin) dławi się i prycha. Po zakręceniu gazu i opróżnieniu przewodów problem znika. Jednym słowem gdzieś idzie gaz. Czy to jednoznacznie wina zaworu przy parowniku czy to również mogą być wtryski?
Uruchomiony silnik po postoju (od kilku minut do kilku godzin) dławi się i prycha. Po zakręceniu gazu i opróżnieniu przewodów problem znika. Jednym słowem gdzieś idzie gaz. Czy to jednoznacznie wina zaworu przy parowniku czy to również mogą być wtryski?
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
SWAPbassman pisze:Lybrze 2,4? To jakaś wydumka była? Seryjnie były 2,0.
Pozdrawiam.

Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Kappa 2.4 Stag 300 jaki reduktor?
Witam!
Według mojego doświadczenia wtryski.Pomocne byłoby gdybyś opisał co masz pod maską(elektronika,reduktor wtryski).Może być też błąd montażowy,dlatego foto instalacji mile widziane...
pozdrawiam
Według mojego doświadczenia wtryski.Pomocne byłoby gdybyś opisał co masz pod maską(elektronika,reduktor wtryski).Może być też błąd montażowy,dlatego foto instalacji mile widziane...
pozdrawiam