Post
autor: rain » 18 mar 2013, 12:31
bartek wroclaw pisze:rain pisze:kecajgo pisze:No i dzięki Bartkowi kolejny thesisowiec uratowany z opresji

Po podmianie wszystko hula aż miło!! W przyszłym tyg albo naprawa centralki przez przelutowanie sekcji ( o ile to możliwe ) albo wymiana na sprawną

WIEEEELKIE DZIĘKI KOLEGO, to się nazywa forumowe wsparcie

Kecajgo, udało się zrobić? Okazjonalnie pijawai mi się teę ten błąd z lewym zaworem i domyślam się że to centralka.
Jeszcze raz po polsku

Tak to jest jak się człowiek spieszy

Przepraszam
Tłumaczenie:
Kecajgo, udało się to zrobić? Okazjonalnie też mi się pojawia ten błąd z lewym zaworem i domyślam się że to centralka.
I się zastanawiam czy wyczyścić styki, wymienic tranzystory, czy od razu centralkę nową zainwestować.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v