Że auto mi się podoba i urzekło mnie, pisać nie muszę.
No ale od stanu zakochania do małżeństwa długa droga.
Zaczynając. Szukam teraz auta dla siebie, swoje poprzednie (Fiat Coupe) sprzedałem w czerwcu, ale teraz zima idzie i pojazd potrzebny. Budżet jest ograniczony bo mogę na auto jednorazowo dać max 6k pln i ew. coś dołożyć po miesiącu.
Prawdopodobnie mało jak na sprawną Kappe ale ostateczną ocenę pozostawię Wam.
Silnik to 2.0 20V. W Coupe miałem 2.0 16V bez T. Dość już starszą jednostkę Lamperdiego o szemranej opinii ale poza wywalonym UPG nie cierpiałem z powodu usterek.
Do auta muszę na starcie mieć LPG, bo będę używał go na co dzień do pracy ale i w dalsze trasy. Serwisem podtlenku LPG się nie martwię bo mam świetnego gazownika, który wie jak zrobić żeby działało.
Czym naprawdę się martwię, to:
Czy nie pochłonie mnie to auto kosztami.
Jest piękne, jest luksusowe, niebanalne, ale jak z kosztami utrzymania.
Serwisował bym w Lanciateam, tylko ile mnie takie serwisy wyniosą?
Jakie są koszty rozrządu?
Co najczęściej pada?
Zawieszenie na naszych drogach często trzeba "robić"?
20V lubi mielić panewki, jaki koszt ich wymiany?
Czytałem tematy o wyborze i zakupie kappy ale nigdzie nie było napisane jakie koszta trzeba przygotować.
egzemplarz którym się aktualnie interesuje w dziale giełda.
Link: viewtopic.php?f=55&t=55833
Przy zakupie chciałbym zmierzyć ciśnienie oleju celem ustalenia w jakim stanie są panewki.
Powinno to dać w miarę dobry wyznacznik ile silnik jeszcze podziała.

Pomożecie?
P.S: Mam nadzieje że tym razem dobrze założyłem temat
