Post
autor: batman » 30 lis 2012, 12:57
Jeśli chodzi o tarcze z przodu to wg mnie optymalnym rozwiązaniem jest montaż tarcz nawiercanych o podwyższonej odporności na temperaturę. "Trochę" poczytałem o tarczach renomowanych firm i sam będę wymieniał na tarcze firmy ZIMMERMANN ( nr 230.2357.52) śr. 257 mm gr. 12mm. Na stronie firmowej producenta można poczytać co i jak. Do kpl. klocki Ferodo FCP 1160 (sport).
Wszystkim zainteresowanym życzę powodzenia w modach

Pozdrawiam.
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem

), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini

(planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna