Post
autor: rain » 10 gru 2012, 9:56
I aktualizacja mojego problemu.
ASO stwierdziło że problem leży w Body. Examiner nie może ukończyć procedury osiowania i tyle. Sprawdzili sieć CAN pod względem połączeń i nie stwierdzili usterek.
Natomiast wydaje mi się że mimo wszystko tam będzie problem. Z tego co wiem MES przy łączeniu się przez ELM, z Body, sprawdza poprawność połączeń z centralkami i jeśli gdzieś jest problem to wywala komunikat: "Niepewne połączenie" i nie udaje się z Body połączyć. Ja otrzymuje taki komunikat zawsze, poza momentem gdy odłączę całkiem radio, wtedy mogę z Body bez problemu się połączyć co jasno wskazuje na problem z połączeniem z centralką NIT/NCV. Examiner też to sugeruje bo przerywa procedurę osiowania gdy dochodzi do NIT/NCV. Samo radio natomiast cały czas sypie błędem B-CAN Inactive, ale nie wiem na ile to ma też związek z tematem.
Dziś odbieram auto z ASO i jeszcze na własną rękę sprawdzę bezpośrednie połączenie radia z Body.
Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie co mogę zrobić?
ASO sugeruje podmiankę Body z auta o takiej samej konfiguracji i sprawdzenie czy zabangla lub ostatecznie nowego Body które przyjdzie już skonfigurowane pod auto, ale jak to mechanik powiedział 2300zł to kwota o którą warto powalczyć zamiast od razu Body kupować.
Ostatecznie zbliża się chyba moment podjechania do kolegi argenta67. I tak muszę tam zajrzeć bo z leżącą Teresą nikt w okolicy nie umie sobie poradzić ;P
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v