Post
autor: broker » 29 paź 2012, 19:34
Trochę pojechali w tym tekście.
Od początku była mowa, że Panda Classic ma być oferowana tylko do końca tego roku.
Ceny nowej Pandy są podobne do cen konkurencji a Classic był oferowany z bardzo dużym upustem co jest oczywiste.
Sprzedaż nowej Pandy nie ma szans na osiągnięcie pierwotnie zakładanych poziomów w sytuacji gdy sprzedaż samochodów we Włoszech jest na poziomie sprzed 40 (!) lat. Podobny dramat jest w Grecji, Portugalii, Hiszpanii. We Francji też bardzo słabo a zapaść powoli dopada Niemcy i Benelux. Poza tym doszła konkurencja VAG.
I wreszcie było parę sygnałów, że Tychy mają dostać nowy model do produkcji, małe auto mniejsze od Pandy. Takie auto jest właśnie projektowane w Brazylii. Jak Tychy mają się przygotować do produkcji tego modelu to muszą skończyć z Pandą Classic.
Zreszta jutro ma być prezentacja planów Fiata na najbliższe lata, dowiemy się wszystkiego.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM