
Tam jeszcze wyedytowałem, że może to w związku z tymi problemami z zapłonem rano.
dokładnie jak kolega mówi. U Mnie taki objaw był spowodowany tym iż po prostu silnik nie trzyma ciśnienia i przez odme wywala olej i powietrze a odma jest podłączona do rur gdzie zasysa powietrze silnik i przez ten cały układ non stop olej się przelewał i cały czas prawie jedna strona filtra powietrza była w oleju. Ja rozwiązałem to tak że odłączyłem odme schowałem na dole aby sobie ściekało nie przejmując się tym. A teraz już tylko troche tam jest spocone bo wiadomo że pewnie olej jeszcze na ściankach jest i aby tak nie było można by wyczyścić cały układ ssącyLukasz_TG pisze:Odkręć wąż od turbo z kolektora i zobacz jak tam wygląda sprawa.
Litości... To nie zależy od marki, ale od wykonawcy, partacz zabije "nieśmiertelnego golfa II".Ja w remont się nie bawie bo to fiat i taka sama sytuacja może być za tydzień, rok, dwadzieścia lat.
bassman pisze:Litości... To nie zależy od marki, ale od wykonawcy, partacz zabije "nieśmiertelnego golfa II".Ja w remont się nie bawie bo to fiat i taka sama sytuacja może być za tydzień, rok, dwadzieścia lat.
Zalej dwie porcje ceramizera zgodnie z instrukcją, problem zniknie na jakieś 50-70 tyś. km.
Lub zrób chociaż wymianę pierścieni tłokowych.
Pozdrawiam.