
[/url]
.... gdybym był z Agnelli-m spokrewniony to bym z jego kolekcji wziął fiata 125, themę no i kappę .... na części.solarzmr pisze:W muzeum motoryzacji w Turynie otwarto wystawę gdzie można oglądać samochody należące do właściciela firmy Fiat - Gianniego Agnelli. Są też trzy Lancie: przedłużona limuzyna Kappa, Delta Integrale EVO w wersji Spider i Thema SW Zagato
A czemu spider, a nie kabrio? Skąd taka zmiana terminologii?solarzmr pisze:Delta Integrale EVO w wersji Spider
Tak samochód jest opisywany w materiałach na stronie muzeum. Dlatego Spider, a nie kabrioNat pisze:A czemu spider, a nie kabrio? Skąd taka zmiana terminologii?solarzmr pisze:Delta Integrale EVO w wersji Spider
.... to oznacza, że było ich więcej? ile, ktoś wie? ....cysiek pisze:Jakiś czas temu przedłużaną kappe widziałem na włoskim ebay ale cena było bardzo wysoka.
Włosi podają że wyprodukowano conajmniej dwie sztuki z silnikiem 3 litrowym, jedna woziła królową Elżbietę II w 2000 roku podczas wizyty we WłoszechadamM20 pisze:.... to oznacza, że było ich więcej? ile, ktoś wie? ....cysiek pisze:Jakiś czas temu przedłużaną kappe widziałem na włoskim ebay ale cena było bardzo wysoka.
Nie jestem przekonany. Patrząc z tej strony - wystarczy wyrzucić tylną kanapę z Punto, by z definicji był on spider, nie kabrio, albo wrzucić do Delty tylną, by zrobić odwrotnie?solarzmr pisze:No nie tak do końca. Określeniem spider opisuje się samochody dwuosobowe bez stałego dachu, a kabriolet ma miejsca dla więcej niż dwóch osób. Idąc według tej definicji Delta się łapie jako spider, ma dwa siedzenia. Zresztą w różnych źródłach ten samochód jest opisywany właśnie jako spider.
Barchetta to zdecydowanie spider, ale X1/9 to już raczej jest targa, a z kolei Punto ma cztery miejsca więc jest kabrio