

Takie moje skromne zdanie!

No i czekam na efekt końcowyCromik pisze:Ja dzisiaj te przebrzydłe koła zdjąłem z Themy i zabieram się za obniżenie, żeby to w końcu trzymało się drogi![]()
A nie?kornel_95 pisze:Ale czy gwintowane zawieszenie to jest tuning ..
czyli rozumiem że ze swojej zrobiłeś auto na tor i poddałeś je tuninguMariusz91 pisze:Na co dzień jeżdżę obniżoną i utwardzoną Themą... Auto jest bardzo sztywne i cudownie się prowadzi, mimo że to tylko B4 skręcone z Eibachem -30 nie rozumiem gdzie sens i logika montowania gwintowanego zawieszenia... Chcesz mieć klasyka czy auto na tor? Bo do tego drugiego Thema po prostu się nie nadaje...
Owszem poddałem moje auto tuningowi <--- utwardziłem i obniżyłem zawieszenie przez co maszyna w stosunku do serii dużo lepiej się prowadzi, ale też straciła na komforcie. Montowanie gwintu dla mnie mija się z celem ponieważ różnice mogę być odczuwalne chyba jedynie na torze, bo wątpię byś jakiekolwiek zauważył jeżdżąc po mieście czy lecąc jakąś trasę. Sam napisałeś nawet że:kornel_95 pisze:czyli rozumiem że ze swojej zrobiłeś auto na tor i poddałeś je tuninguBo to prawie to samo co gwint
kornel95 pisze:...to prawie to samo co gwint
Więc chyba już sam nie wiesz czego chceszkornel_95 pisze:nie nie to nie to samo co gwint
Nie stwierdziłem że to jest to samo, tylko że różnice są nie zauważalne, i uważam że stosunek zainwestowanej kwoty do osiągniętych efektów jest po prostu marny...kornel_95 pisze:Napisałem ze to samo bo tak stwierdziłeś...
Skoro kupiłeś Themę to jestem święcie przekonany że tak jest, a to że będziesz miał takie samo zawieszenie jak np. moja Thema to nie jest raczej chyba nic złego... Wiesz przednie lampy też masz takie same i myślę że "parę" innych elementów jest "podobnych"kornel_95 pisze:No i może nie chce mieć tego to co każdy tylko co innego ..
Na pewno było by łatwiej i taniejkornel_95 pisze:Albo nie sprzedam Lancie KUpie golfaIII 1.9 tdi 90 km samochód w sam raz do tuningu gwint riger tuning nakładki na pedałach i jazda
I za każdym razem wyjmować zawieszenie...kornel_95 pisze:dla mnie gwint ma dużą przewagę ze można regulować wysokość
NO i nie raz chce jechać nisko a raz wyżej
B4 to zamiennik dla serii. Wychodzi drogo i bez rewelacji. Polecam B6 a jeszcze lepiej B8.Mariusz91 pisze:Komplet sprężyn Einbacha kupiłem bardzo okazyjnie więc ciężko to kalkulować. Bilsteiny B4 po około 350 za sztukę z tym że jest już problem z dostępnością nowych a w używane nie ma się sensu pakować. U siebie dałem od razu wszędzie nowe poduszki i komplety odbojów. Tak więc 4 kolumny McPhersona wyszły by około 2000zł