Czyzyk pisze:Póki co widzimy na załączonym obrazku, że chyba jednak do końca się nie sprawdza, 28 tyś. sztuk za 2012 rok, a golf nie wiem, strzelam- pół miliona? Na mój gust fiat sam sobie strzela w kolano. Zmierza to do tego,ze w niedalekiej przyszłości fiat będzie miał na rynku tylko 1 gracza i to w klasie aut małych- pandę która jako tako się chyba sprzedaje. Klasa średnia -nie ma przedstawiciela (crome jeszcze produkują?), klasa wyższa- nie ma przedstawiciela, kompakt- kuleje. Gdzie te czasy kiedy fiat był potentatem z własnymi modelami,miał przedstawiciela chyba w każdej klasie co prawda słabymi jakościowo ale jednak. To se (chyba) ne vrati
Cromy już nie ma, jest Freemont. Zapomniałeś też o 500, które w niejednym kraju sprzedaje się lepiej niż Panda, no i 500L, które coraz lepiej sprzedaje się wszędzie. Natomiast fakt, to wszystko za mało i brakuje następcy Grande Punto, Bravo, jakiegoś klasycznego sedana i kombi w klasach C/D (niby jest Linea, ale tak jakby jej nie było). Niestety taka strategia na przetrwanie kryzysu i nie pozostaje nic innego jak ją przeczekać

Kiedyś już wklejałem w innym temacie, ale to np. świetnie nadawałoby się na następcę Grande Punto i byłoby utrzymane w stylu retro zapoczątkowanym przez 500...zresztą nazwę 127 można by jej ponownie nadać i spokojnie zrobić też 5D, jakieś SportCoupe, Spidera echhhhh

