Czy jest może gdzieś na forum poradnik o Lybrze ? Chodzi mi mniej więcej o porady typu :
- Lybry od 1999 do 200x były takie, potem był lifting i dodano blablabla + zdjęcia pokazujące różnice
- Lybry w wersji z navi były dostępne tylko z takim radiem blalabla
Jeśli jest to przepraszam i poproszę o ukierunkowanie mnie linkiem bo szukam szukam i znaleźć nie mogę a po części wyłapuję z różnych postów informacje.
Lybra - usystematyzowany temat
Moderator: stabraf
Lybra - usystematyzowany temat
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
-
- Klubowicz
- Posty: 963
- Rejestracja: 16 lip 2009, 7:30
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Usystematyzowany temat o Lybrach
2.4 JTD:
Od 1999 do 2000 - 2.4 JTD 136 KM (raz podają 134 a raz 136 KM), stała geometria, turbina z zaworem upustowym, zawór egr mechaniczny sterowany podciśnieniem, wtryskiwacze 5-cio otworkowe, filtr paliwa montowany do kolektora ssącego
2001 - lifting, 2.4 JTD 140 KM, inna mapa, turbina ze zmienną geometrią, dochodzi zawór sterowania turbiną na pasie przednim, dochodzi klapa gasząca - inny kształt gumowej rury dochodzącej do kolektora ssącego, zmienia się zawór egr - jest elektromechaniczny (sterowany cewką), wtryskiwacze już chyba 6-cio otworkowe (albo dopiero w wersji 150KM), zmienia się moduł komfortu - kluczyk ma 2 przyciski, da się regulować zagłówki przód-tył, inny termostat (inny numer i kształt), inny przepływomierz (inny numer), zmienia się miejsca położenia filtra paliwa (ściana grodziowa), znika szczelina koło poduszki pasażera na desce
2002 - lifting, 2.4 JTD 150 KM, inna mapa, reszta - to co w wersji 140 KM
Po drodze zmienia się wodzik do szyb elektrycznych i szyna po której pracuje oraz kompresor klimatyzacji (chociaż pracuje identycznie jak w pierwszych wersjach).
Od 1999 do 2000 - 2.4 JTD 136 KM (raz podają 134 a raz 136 KM), stała geometria, turbina z zaworem upustowym, zawór egr mechaniczny sterowany podciśnieniem, wtryskiwacze 5-cio otworkowe, filtr paliwa montowany do kolektora ssącego
2001 - lifting, 2.4 JTD 140 KM, inna mapa, turbina ze zmienną geometrią, dochodzi zawór sterowania turbiną na pasie przednim, dochodzi klapa gasząca - inny kształt gumowej rury dochodzącej do kolektora ssącego, zmienia się zawór egr - jest elektromechaniczny (sterowany cewką), wtryskiwacze już chyba 6-cio otworkowe (albo dopiero w wersji 150KM), zmienia się moduł komfortu - kluczyk ma 2 przyciski, da się regulować zagłówki przód-tył, inny termostat (inny numer i kształt), inny przepływomierz (inny numer), zmienia się miejsca położenia filtra paliwa (ściana grodziowa), znika szczelina koło poduszki pasażera na desce
2002 - lifting, 2.4 JTD 150 KM, inna mapa, reszta - to co w wersji 140 KM
Po drodze zmienia się wodzik do szyb elektrycznych i szyna po której pracuje oraz kompresor klimatyzacji (chociaż pracuje identycznie jak w pierwszych wersjach).
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 13:08 przez Krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Lybra - usystematyzowany temat
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Re: Lybra - usystematyzowany temat
Kolega Krzysiek trochę błędnie podał, bo większa moc silników JTD była juz od września 2000 roku, a nie jak napisał od 2001. Dlatego część egzemplarzy ma mocniejsze silniki, a wnętrze nadal sprzed liftingu.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX